וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן הודיעה על רכישתו של מתייס דה ליכט ב-67 מיליון יורו

עודכן לאחרונה: 19.7.2022 / 20:14

אלופת גרמניה השלימה את רכישתו של בלם יובנטוס, שאמר: "הרגשתי הערכה רבה מצד כולם, גאה להיות חלק מההיסטוריה של המועדון"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 19.7/ספורט1

באיירן מינכן הודיעה היום (שלישי) על רכישתו של בלם יובנטוס ונבחרת הולנד מתייס דה ליכט בן ה-22. הבלם חתם אצל אלופת גרמניה עד 2027 ונרכש תמורת 67 מיליון יורו, שישולמו בארבע פעימות במשך ארבע שנים. בנוסף לכך, יש בונוסים שעשויים להגיע עד 10 מיליון יורו. דה ליכט, שקיבל את החולצה מספר 4, הוא השחקן הרביעי שמצטרף לבאיירן בחלון ההעברות הנוכחי אחרי נוסייר מזראווי, ריאן חראפנברך וסאדיו מאנה.

מתייס דה ליכט שחקן באיירן מינכן. אתר באיירן מינכן, אתר רשמי
"שמח מאוד". דה ליכט/אתר רשמי, אתר באיירן מינכן

"אני שמח מאוד להיות שחקן של מועדון כזה נהדר", אמר דה ליכט, "באיירן מינכן הוא המועדון הכי מצליח בגרמניה, אחד המצליחים ביותר באירופה וגם בעולם. ישר מההתחלה הרגשתי הערכה מצד המנהל המקצועי, המאמן וההנהלה וזה שכנע אותי להצטרף. בנוסף, באיירן מינכן מנוהלת בצורה נהדרת ויש לה מטרות גדולות. אני מאושר להיות חלק מההיסטוריה של באיירן מינכן".

המנהל המקצועי של באיירן חסן סליהאמידז'יץ' אמר: "אני שמח מאוד שמתייס דה ליכט ישחק בבאיירן מינכן בעתיד. רצינו להביא את מתייס למינכן כבר לפני שלוש שנים. היינו משוכנעים באיכויות שלו כבלם אז ואפילו יותר היום. עם המקצוענות שלו, הרעב שלו והאופי הנהדר שלו, מתייס מתאים לקבוצה שלנו ולשאיפות שלנו. הוא ישחק תפקיד חשוב במגרש ומחוצה לו. הוא היה מנהיג באייאקס כבר בגיל צעיר מאוד והוא עדיין כזה גם בגיל 22".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully