וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"למרות הצהרות הנשיא, באתלטיקו אופטימיים לגבי צירוף רונאלדו"

ב-"RMC" נטען כי גורמים במועדון ממדריד מאמינים שהחלוץ עשוי להגיע, למרות שסרסו רמז שלא. מכירה של מתאוס קוניה עשויה לקדם את המהלך

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - ליברפול 0:4 (הכנה)/ספורט1

נשיא אתלטיקו מדריד רמז אתמול כי לקולצ'ונרוס אין כוונה לצרף את כריסטיאנו רונאלדו בחלון ההעברות הנוכחי, אך יש מי שטוען כי כלפי פנים, תמונת המצב במועדון היא אחרת. כתב "RMC" סאשה טאבוליירי דיווח הלילה (בין שישי לשבת) שגורמים באתלטיקו מדריד הביעו אופטימיות בנוגע לאפשרות שהחלוץ הפורטוגלי יחזק את הקבוצה לקראת העונה הקרובה, "למרות הצהרות הנשיא".

אמנם האיש החזק בארגון, אנריקה סרסו, לא שלל בבירור את האופציה, אך כשהגיע לארוחת הערב הקבוצתית שקיימו דייגו סימאונה ושחקניו השבוע, הוא השיב לשאלות על רונאלדו כך: "אני חושב שזו שאלה שכבר קיבלה תשובה. יש לנו כאן סגל נפלא, שחקנים נהדרים ומאמן פנטסטי. יש לנו הכל, מה עוד אפשר לבקש?".

כריסטיאנו רונאלדו שחקן נבחרת פורטוגל חוגג שער. רויטרס
אתלטיקו עדיין אופטימית. רונאלדו/רויטרס

המכשול העיקרי מבחינת אתלטיקו מגיע בפן הכלכלי, שכן שכרו של CR7 נחשב לכבד מדי עבור המועדון מבירת ספרד, אשר מנסה לייצב את מצבו הפיננסי כדי לעמוד בתקנות הליגה המקומית. עם זאת, לפי הדיווח של טאבוליירי ישנו מהלך אחד שעשוי לשנות את התמונה: מכירה של מתאוס קוניה.

החלוץ הברזילאי, שנרכש אשתקד מהרטה ברלין תמורת 26 מיליון יורו, מרוויח שכר של כ-3 מיליון יורו בעונה ועשוי לעניין לא מעט קבוצות, לאור העובדה שתרם שישה שערים ושישה בישולים בליגה למרות ששיחק כ-35 דקות בלבד בממוצע ב-29 הופעות. כזכור, בימים האחרונים סוכנו של רונאלדו הבהיר שהכוכב מוכן לקצץ 30% בשכרו, כך שמכירה של קוניה עשויה לפתוח לו את הדלת לאתלטיקו מדריד.

בין אם הפורטוגלי יחתום בשורותיה או לא, הקבוצה של דייגו סימאונה תגיע לישראל לכבוד משחק ראווה שבו תפגוש את יובנטוס בבלומפילד, ב-7 באוגוסט (שידור ישיר בספורט1).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully