וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רונאלדו הסכים לקצץ 30 אחוז בשכרו כדי לשחק באתלטיקו מדריד"

עודכן לאחרונה: 21.7.2022 / 14:14

דיווח ב-CBS: הקולצ'ונרוס סירבו לכוכב מנצ'סטר יונייטד למרות המחווה ו"הוא גם הוצע לברצלונה לפני ההחתמה של רוברט לבנדובסקי". האם הוא יגיע עם אתלטיקו לישראל למשחק מול יובנטוס ב-7.8 (21:30, ספורט1)?

תקציר ה-1:2 של מנצ'סטר סיטי במשחק הכנה מול קלוב אמריקה/ספורט1

איפה ישחק בעונה הבאה כריסטיאנו רונאלדו? הכוכב הגדול של מנצ'סטר יונייטד ממשיך לחפש את היעד הבא שלו, כשהמטרה היא ברורה: לשחק בקבוצה גדולה שתופיע העונה בליגת האלופות. העיתונאי הבריטי בן ג'ייקובס מדווח היום (חמישי) כמה דברים מעניינים על CR7.

הדיווחים על רונאלדו ואתלטיקו מדריד אינם חדשים, אך על פי הדיווח של ג'ייקובס, ז'ורז'ה מנדש סוכן העל של רונאלדו הבהיר לראשי אתלטיקו שהפורטוגלי מוכן לקצץ לא פחות מ-30 אחוז בשכרו כדי להגיע למדריד, אבל המועדון ממשיך להימנע מהמהלך הזה, גם בגלל שרונאלדו הוא שנוא נפשם של אוהדי הקבוצה שזוכרים לו היטב את השנים הגדולות שלו בריאל מדריד, היריבה הגדולה.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן מנצ'סטר יונייטד. Catherine Ivill, GettyImages
ישחק נגד ברצלונה וריאל מדריד במדי אתלטיקו? רונאלדו/GettyImages, Catherine Ivill

בנוסף, על פי הדיווח הזה מנדש הציע את רונאלדו לברצלונה עוד לפני שזו החתימה את רוברט לבנדובסקי. אלא שנכון לעכשיו אף מועדון לא קרוב לעסקה על רונאלדו, כאשר מנצ'סטר יונייטד מצידה מתעקשת שהשחקן "לא למכירה" ואריק טן האח בונה עליו.

על פי מקורבים לרונאלדו, השחקן לא רוצה רק לשחק בליגת האלופות, אלא להצטרף למועדון שבו הוא ירגיש שהוא מהווה נטל. הוא רוצה להגיע לקבוצה שתרצה אותו ושגם תהיה בטופ העולמי. זה חשוב לו במיוחד לאור העובדה שבעוד ארבעה חודשים יחל המונדיאל והוא רוצה להגיע בשיא הכושר לגביע העולם האחרון שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully