וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: "פ.ס.ז' הגיעה לסיכום עם לייפציג על רכישת מוקיילה"

עודכן לאחרונה: 23.7.2022 / 22:55

הצרפתי כבר סיכם את תנאיו ויצטרף לקבוצה מעיר האורות, טגליאפיקו חתם בליון. דיווח בספרד: מיליטאו האריך חוזה בריאל מדריד

תיקתקנו, סיכום אירועי ה-22 ביולי/ספורט1

העברות

* ליון הכריזה על החתמתו של מגן נבחרת ארגנטינה, ניקולאס טגליאפיקו בן ה-29, שנרכש מאייאקס תמורת 4.2 מיליון וחתם בקבוצה הצרפתית עד תום עונת 2024/25.

* פרט לרכישת פרדראג ראיקוביץ' אמש, מאיורקה הצליחה להשאיר את החלוץ ודאט מוריץ', עליו שילמה ללאציו 7.5 מיליון יורו (שיכולים לגדול ל-9.5) אחרי שסייע לה לשרוד בליגה עם חמישה שערים ושלושה בישולים כמושאל בחצי העונה האחרונה. הקוסוברי בן ה-28 חתם על חוזה לחמש שנים והפך לרכש היקר בתולדות מאיורקה. הקודם היה סמואל אטו שנרכש ב-7.2 מיליון יורו בינואר 2000.

* הופנהיים הודיעה על צירופו של אוזאן קבאק, בלם ליברפול לשעבר שנרכש משאלקה תמורת 7 מיליון יורו. הבלם הטורקי בן ה-22 חתם לארבע שנים.

* ברסט שילמה לנוריץ' 2.3 מיליון יורו כדי להחזיר לצרפת את הקשר פייר לס מלו בן ה-29, שחתם בשורותיה לשלוש שנים.

* גם שטרסבורג החזירה צרפתי לליגה, עם שאילתו של המגן הימני רונאל פייר גבריאל בן ה-24 ממיינץ לעונה אחת.

* קרמונזה, העולה החדשה לסרייה A, שאלה מהרטה ברלין את הקשר הארגנטינאי סנטיאגו אסקסיבר, עליו יש לה אופציית רכישה ב-8 מיליון יורו בקיץ הבא.

* אנטוורפן הבלגית רכשה את הבלם גסטון אבילה מבוקה ג'וניורס והחתימה אותו לחמש שנים. בוקה קיבלה כ-3 מיליון דולר עבור 60 אחוזים מהכרטיס.

שמועות

* פריז סן ז'רמן בדרך לרכש חדש: פבריציו רומאנו וסנטי אאונה מדווחים כי הקבוצה מעיר האורות הגיעה לסיכום עם ר.ב. לייפציג על רכישתו של הבלם/מגן הצרפתי - נורדי מוקיילה, זאת לאחר שהשחקן כבר סיכם את תנאיו במועדון.

* ב"מארקה" פורסם: אדר מיליטאו האריך את חוזהו בריאל מדריד עד 2028.

* אריס סלוניקי, היריבה הצפויה של מכבי תל אביב בשלב הבא במוקדמות הקונפרנס ליג, עומדת להחתים לארבע שנים את הקשר הספרדי מאנו גרסיה, שגדל באקדמיה של מנצ'סטר סיטי ושיחק באלאבס כמושאל בעונה האחרונה.

* על רקע החתימה הצפויה של ז'ול קונדה בצ'לסי, ברצלונה סימנה כאלטרנטיבה את איניגו מרטינס וכבר פנתה לאתלטיק ביבלאו - כך נכתב ב"מונדו דפורטיבו". לבלם בן ה-31 סעיף שחרור של 80 מיליון יורו, אך הוא נכנס לשנה האחרונה בחוזה ועל כן עשוי להיות משוחרר תמורת סכום נמוך יותר משמעותית.

* בארסנל חוששים מאוד שבוקאיו סאקה יעזוב כששמה של מנצ'סטר סיטי עולה מדי פעם כמי שהייתה מעוניינת מאוד לצרף את הקיצוני בן ה-20 אליה. לכן, התותחנים הציעו בקרוב לשחקן חוזה ארוך טווח עם שכר שהוא לפחות פי שניים מהחוזה הנוכחי שלו, שעומד על 70 אלף ליש"ט בשבוע.

* בנפיקה ונאפולי מעוניינות בשוער איינטרכט פרנקפורט ונבחרת גרמניה, קווין טראפ. מחזיקת הליגה האירופית לא מתכוונת לוותר על השוער ותציע לו להאריך את החוזה.

בוקאיו סאקה שחקן ארסנל. רויטרס
ארסנל נחושה להשאיר אותו. סאקה/רויטרס

* ווסטהאם הגיעה לסיכום עם ססואולו על רכישתו של ג'אנלוקה סקמאקה תמורת 36 מיליון יורו ועוד 6 מיליון בבונוסים אפשריים.

* תומאס טוכל התייחס לסיטואציית ססאר אספיליקואטה וברצלונה ואמר: "אני לא בטוח שאני רוצה לתת לאספי את מה שהוא רוצה. יש לנו שחקן ספרדי בינלאומי, קפטן, אבל ברצלונה לא רואה את זה כך, אז אני לא משוכנע שאתן לו ללכת".

* בגרמניה טוענים שבנז'מן פבאר מועמד להימכר מבאיירן מינכן בקיץ. המגן/בלם בעצמו מוכן לעזוב ועשוי לעשות את זה במהלך אוגוסט. באיירן תדרוש בין 30-25 מיליון יורו תמורתו.

* פלוריאן פלטנברג טוען שתומאס טוכל לא מחזיק מטימו ורנר וטוען שצ'לסי אולי תנסה להיפרד מהחלוץ במהלך חלון ההעברות.

* ראן צפויה להסכים להצעה האחרונה של באיירן מינכן על מאתיס תל בן ה-17. האלופה הגרמנית הציעה סכום כולל של 30 מיליון יורו כולל בונוסים עבור החלוץ, אותו סימנו כשחקן העתיד של הקבוצה. תל כבר רוקן את הארון שלו בראן ומחכה שהעסקה תושלם.

טימו ורנר, שחקן צ'לסי. Justin Setterfield, GettyImages
יעזוב את צ'לסי? ורנר/GettyImages, Justin Setterfield

* מנצ'סטר סיטי דחתה הצעה מסאות'המפטון, שהייתה מוכנה לשלם 16 מיליון יורו עבור החלוץ הצעיר ליאם דלאפ.

* לפי ה"אתלטיק", סלרניטנה האיטלקית מוכנה לשלם לא פחות מ-15 מיליון ליש"ט עבור חלוץ ברייטון ניל מאופיי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully