וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: ארסנל הודיעה על רכישתו של זינצ'נקו, ראיקוביץ' במאיורקה

עודכן לאחרונה: 22.7.2022 / 20:30

האוקראיני הפך לשחקן הרכש החמישי של התותחנים בקיץ והם ישלמו עליו 35 מיליון יורו. סקמאקה קרוב לווסטהאם

תיקתקנו, סיכום אירועי ה-22 ביולי/ספורט1

העברות

* ארסנל השלימה את רכישתו של מגן מנצ'סטר סיטי אולכסנדר זינצ'נקו האוקראיני בן ה-25. התותחנים ישלמו לאלופה האנגלית 35 מיליון יורו תמורת האוקראיני, שחתם עד 2026. זינצ'נקו הוא הרכש החמישי של ארסנל בקיץ אחרי גבריאל ז'סוס (שגם הגיע מסיטי), מרקיניוס, מאט טרנר ופאביו ויירה.

* שוער מכבי תל אביב לשעבר פרדרג ראיקוביץ' חתם במאיורקה לארבע עונות. ראיקוביץ' הסרבי, שהיה השוער של ריימס בשלוש השנים האחרונות, נמכר לפי הדיווחים ב-2 מיליון יורו.

* דני אלבס חתם בפומאס. המגן בן ה-39 היה מבוקש מאוד על ידי המאמן פטר בוס בליון, אבל בסופו של דבר בחר לעבור לליגה המקסיקנית. הוא יפגוש את ברצלונה, אותה רק עזב, ב-7 באוגוסט במסגרת גביע גאמפר - וייתכן שזו גם תהיה הבכורה שלו בקבוצתו החדשה.

* המגן הימני לאו דובואה עבר מליון לגלאטסראיי תמורת 2.5 מיליון יורו. הצרפתי בן ה-27 חתם בגלא עד קיץ 2025. במקביל, הטורקים השאילו לנאנט את החלוץ המצרי מוסטפה מוחמד.

* אייאקס ולייפציג השלימו את עסקת בריאן ברובי, שחזר לאלופת הולנד תמורת 17 מיליון יורו וחתם עד 2027. החלוץ שגדל באייאקס עבר ללייפציג ב-2021, הושאל לאייאקס כעבור חצי שנה וכעת נרכש על ידה בחזרה.

* אקס מכבי חיפה יאניק וילדסחוט חתם באוקספורד יונייטד מליג 1 באנגליה, היא הליגה השלישית בהיררכיה. הקיצוני בן ה-30, ששיחק בעבר במידלסברו, וויגאן ונוריץ', אמר: "נהניתי מהתקופה שלי באנגליה ואני אוהב את הסגנון בו אוקספורד משחקת".

* הקשר-חלוץ ז'ואאו פדרו נמכר מקליארי לפנרבחצ'ה תמורת 4.2 מיליון יורו. הברזילאי בן ה-30 עזב את קליארי אחרי 8 שנים.

* העולה החדשה לסרייה A, מונצה של ברלוסקוני וגליאני, צירפה את החלוץ בן ה-28, ג'אנלוקה קפרארי. ורונה קיבלה ממונצה דמי השאלה בגובה 3 מיליון יורו ותקבל ממנה 7 מיליון יורו נוספים בקיץ הבאה תמורת רכישה. מונצה החתימה גם את הקשר הצעיר פיליפו ראנוקיה, שהושאל מיובנטוס.

* ברנטפורד הודיעה על החתמתו של הבלם בן מי, שעזב את ברנלי לאחר ירידה לצ'מפיונשיפ.

* פ.ס.וו איינדהובן הודיעה על צירופו של הברזילאי סאביו, שחקן הכנף בן ה-18 של טרואה.

שמועות

* ג'אנלוקה סקמאקה סיכם את תנאיו בפריז סן ז'רמן לפני זמן רב, אבל נראה שבעונה הבאה הוא ישחק דווקא בווסטהאם שתרכוש אותו מססואולו תמורת 37 מיליון יורו לפני בונוסים שונים שעשויים להעלות את שווי העסקה ל-43 מיליון יורו.

* אחרי פאולו דיבאלה, המטרה הבאה של ז'וזה מוריניו ברומא היא לצרף את הקשר ההולנדי ג'ורג'יניו ויינאלדום, שלא נמצא בתכניות של פריז סן ז'רמן.

* לטענת העיתון "ספורט", סוכמה עסקת ססאר אספיליקואטה לברצלונה. קפטן צ'לסי יעבור תמורת 5 מיליון יורו ויחתום לשנתיים. כרגע ברצלונה מנסה להסדיר את הגעתו למחנה האימונים והמשחקים בארה"ב. המשמעות היא שז'ול קונדה כבר לא יצטרף לקבוצה, והוא בדרכו הבטוחה לצ'לסי שתשלם עבורו לסביליה כ-60 מיליון יורו.

* מי שצפוי לעזוב את אייאקס תמורת 4 מיליון יורו הוא המגן השמאלי ניקולס טגליאפיקו, שהשתכנע לעבור לליון.

* מגן נבחרת ארגנטינה, נהואל מולינה, ממשיך להתקרב לאתלטיקו מדריד. אודינזה תקבל כ-20 מיליון יורו וצפוי להיות מוצג בימים הקרובים בבירת ספרד.

* אחרי שהיו דיבורים רבים על מעבר אפשרי לבורוסיה דורטמונד, נראה שמגן הופנהיים ונבחרת גרמניה דויד ראום קרוב לר.ב. לייפציג. פאבריציו רומאנו צייץ כי המגעים בין הצדדים מתקדמים מאוד ונמצאים בשלבים האחרונים לפני החתימה.

* אינטר נסוגה מכוונתה למכור את מילאן שקריניאר? ב"סקיי איטליה" טוענים שאחרי שברמר העדיף את יובנטוס על פני הנראזורי, הם החליטו להציב תג מחיר חדש על שקריניאר: 80 מיליון יורו, למרות ההבנה שבקיץ הבא הוא כנראה יעזוב ללא תמורה. פ.ס.ז' וטוטנהאם מעוניינות, אבל קשה מאוד להאמין שיסכימו לשלם 80 מיליון.

* אוזאן קבאק, הבלם הטורקי שבשנה וחצי האחרונות שיחק כמושאל בליברפול ובנוריץ' סיטי, צפוי לעבור משאלקה להופנהיים תמורת 7 מיליון יורו.

* מארק קוקורייה מאוד מאוכזב מכך שברייטון הציבה עליו תג מחיר גבוה ומקשה על מעבר שלו למנצ'סטר סיטי. אתמול השחפים דחו הצעה של 30 מיליון ליש"ט והמגן בן ה-23 דאג שבהנהלה יבינו שהוא כעוס.

* מונצה ממשיכה לגלות שאפתנות יתרה ובאיטליה מספרים שהיא מעוניינת בקשר בטיס ונבחרת פורטוגל, וויליאם קרבאליו.

* במקביל לניסיונות החיזוק, בצ'לסי שוברים את הראש על דילול הסגל ומכירות של שחקנים. על המדף נמצאים קפה, טימו ורנר, קנדי, מלאנג סאר, משי בטשואיי ורוס בארקלי. כולם עומדים למכירה כשהבלוז רוצים להכניס קצת ממכירות, אבל בעיקר לחסוך משכורות ולפנות מקום בסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully