וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אצ'אשווילי: "תחושת הבטן אמרה לי שבאמברג המקום הנכון עבורי"

22.7.2022 / 12:29

הסנטר חתם לשנתיים בקבוצתו של אורן עמיאל, שסיפר: "כולנו כאן כדי לעזור לו, הוא שחקן צעיר ומוכשר שהיו לו גם הצעות מקבוצות אחרות"

תיקתקנו, סיכום אירועי ה-22 ביולי/ספורט1

יממה אחרי שנודע על כך שגבי צ'אצ'אשווילי סיכם על הצטרפותו לבאמברג, קבוצתו של המאמן אורן עמיאל, הבוקר (שישי) הגרמנים הודיעו רשמית על החתמתו בחוזה לשנתיים. הסנטר (22, 2.12) כידוע שיחק לאחרונה בליגת הקיץ עם גולדן סטייט ווריירס, אחרי שנתיים בהפועל גליל עליון.

עמיאל, מאמן באמברג מאז אמצע העונה שעברה, אמר על צירופו של צ'אצ'אשווילי: "גבי הוא שחקן צעיר, מוכשר ועם שאיפות גדולות מאוד. היו לו הצעות מקבוצות גדולות אחרות, אבל הוא בחר בבאמברג כי הוא רואה בנו כקבוצה הטובה ביותר שבה הוא יוכל להתפתח לממש את הפוטנציאל. יש לנו את הסבלנות וכולנו כאן כדי לעזור לו, כל התקדמות שלו היא כבוד עבורנו".

צ'אצ'אשווילי אמר לאתר הרשמי של באמברג לאחר החתימה: "שמעתי דברים נהדרים על הקבוצה מכל מי שדיברתי איתו והיו לי שיחות מצוינות גם עם המאמן והצוות המקצועי. תחושת הבטן אמרה לי שזה המקום הנכון עבורי".

גבי צ'אצ'אשווילי, גולדן סטייט. רויטרס
היעד הבא: באמברג, גרמניה/רויטרס

צ'אצ'אשוילי הוא בוגר מחלקת הנוער של הפועל עמק יזרעאל, היה חלק מהזכייה של נבחרת העתודה באליפות אירופה בשנת 2018 ושיחק במשך שנה באקדמיה בצ'כיה לפני שנפצע בברכו ופספס את עונת 2019/20. בקיץ 2020 חתם בהפועל גליל עליון ועזר לקבוצה לעלות לליגת העל. העונה שיחק במדי הקבוצה מכפר בלום בליגה הראשונה ורשם 7.9 נקודות ו-5.2 ריבאונדים בממוצע למשחק, כשהוא אף מזומן לסגל נבחרת ישראל.

באמברג תשחק בעונה הקרובה במוקדמות ליגת האלופות של פיב"א, ואם לא תעפיל לטורניר, היא עשויה לשחק באותו בית ביורופקאפ יחד עם גליל עליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully