וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נציג שלישי בבונדסליגה: גבי צ'אצ'אשווילי סיכם בבאמברג

21.7.2022 / 21:44

הסנטר (22, 2.10) ששיחק בשנתיים האחרונות במדי הפועל גליל עליון ולאחרונה שותף בליגת הקיץ במדי גולדן סטייט, יעבור לקבוצה של אורן עמיאל

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 21.7/ספורט1

גבי צ'אצ'אשוילי סיכם את תנאיו בבאמברג הגרמנית וישחק בקבוצה של אורן עמיאל בעונה הבאה. הסנטר ששיחק בשבועות האחרונים במדי קבוצת ליגת הקיץ של גולדן סטייט ווריורס, העדיף את האפשרות לצאת לשחק בגרמניה על פני הצעות שקיבל הקיץ ממספר קבוצות בישראל, ביניהן הפועל חולון. צ'צאשוילי יהיה הנציג הישראלי השלישי בבונדסליגה לצידם של יובל זוסמן ותמיר בלאט המשחקים באלבה ברלין.

צ'אצ'אשוילי (22, 2.10), בוגר מחלקת הנוער של הפועל עמק יזרעאל, היה חלק מהזכייה של נבחרת העתודה באליפות אירופה בשנת 2018 ושיחק במשך שנה באקדמיה בצ'כיה לפני שנפצע בברכו ופספס את עונת 2019/20. בקיץ 2020 חתם בהפועל גליל עליון ועזר לקבוצה לעלות לליגת העל. העונה שיחק במדי הקבוצה מכפר בלום בליגה הראשונה ורשם 7.9 נקודות ו-5.2 ריבאונדים בממוצע למשחק, כשהוא אף מזומן לסגל נבחרת ישראל.

גבי צ'אצ'אשווילי, שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
שדרוג משמעותי. צ'אצ'אשווילי/ברני ארדוב

באמברג, אלופת גרמניה לשעבר, מינתה את אורן עמיאל במהלך העונה שעברה אחרי שפיטרה את מאמנה והישראלי סיים את דרכו בהפועל ירושלים. הקבוצה, שאיבדה מיוקרתה בשנים האחרונות לטובת אלבה ברלין ובאיירן מינכן, תשחק השנה במוקדמות ליגת האלופות של פיב"א, ואם לא תעפיל לטורניר, היא עשויה לשחק באותו בית ביורופקאפ יחד עם גליל עליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully