וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיבת פנדורה שנפתחה ומחווה מסלאח: המסר של נונייס וליברפול

החלוץ האורוגוואי השכיח את הביקורות עם רביעייה ב-0:5 על לייפציג ובממלכה שיבחו, אבל גם הזכירו ש"הייתה לו עזרה מחברים"

תיקתקנו, סיכום אירועי ה-22 ביולי/ספורט1

דרווין נונייס לא היה שם מוכר לרוב חובבי הכדורגל עד אמצע השנה שעברה, אבל עונת שיא בבנפיקה, כולל שני שערים שכבש נגד ליברפול בליגת האלופות, הובילו לכך שהוא נרכש על ידי המייטי רדס בהעברה שעשויה לעלות 100 מיליון יורו. הוא ספג ביקורות קשות מאוד ברשתות החברתיות בעקבות ההחמצה נגד מנצ'סטר יונייטד בשבוע שעבר ועל סמך סרטונים שונים מאימוני הקבוצה, אבל אתמול (חמישי) החל להראות מדוע שילמה עליו סגנית אלופת אנגליה סכום שיא עבורה.

נונייס נכנס במחצית השנייה כאשר ליברפול הוליכה 0:1 על ר.ב לייפציג משער של מוחמד סלאח, אבל האורוגוואי השתלט במהרה על ההצגה ועצר רק אחרי שהבקיע רביעייה - בדררך ל-0:5 מוחץ על הקבוצה שסיימה רביעית בגרמניה בתום העונה החולפת.

דרווין נונייס חוגג מול לייפציג

"הסתיימה ההמתנה הארוכה לדרווין נונייס", נכתב ב"ליברפול אקו" אחרי הרביעייה, "לקח לו זמן להבקיע את שערו הראשון, אבל אחר כך הוא השתחרר. זה מה שקורה לכל שחקן שנרכש תמורת 75 מיליון יורו ובידיעה שהעסקה יכולה גם לעלות ל-100, הזרקור עלייך והוא בלתי פוסק בצעדים הראשונים".

ב"אקו" גם נתנו קרדיט לסלאח, שוויתר על כדור העונשין מ-11 מטר כדי שנונייס יוכל לבעוט ולהבקיע לראשונה אחרי שלא כבש במשחקי ההכנה הקודמים נגד יונייטד וקריסטל פאלאס: "השער הראשון היה עם חזרה מחברים, כי סלאח הוא הבועט הקבוע ולמרות שהוא היה על הדשא, הוא נתן לו לבעוט. זה גם היה מסר לנונייס ולכולם לאופי של ליברפול ולחיבור בין השחקנים".

לסיכום נכתב על האורוגואי בן ה-23: "היה מאוד ביזאר מה שקורה סביב נונייס מאז שהגיע, הביקורות היו קטלניות ובכלל לא עזרה לו הנסיעה לבנגקוק וההופעה שם נגד יונייטד, אבל השערים שלו, במיוחד השני, הראו לכולם מדוע הוא היה אחד השחקנים הכי מבוקשים בעולם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
דרווין נונייס שחקן ליברפול. Ronny HARTMANN / AFP, GettyImages
"עם עזרה מחברים". דרווין נונייס חוגג/GettyImages, Ronny HARTMANN / AFP

המנג'ר יורגן קלופ לא מיהר לצאת בהצהרות, אבל כן אמר על החלוץ החדש שלו: "'תיבת פנדורה נפתחה כאשר 'מו' נתן לדרווין לבעוט. זה היה משחק מושלם עבורו. תמיד חושבים שאם משלמים על שחקן כל כך הרבה כסף, הוא יגיע בלי לחץ או לא יודע מה - אבל כולנו בני אדם ופתאום הנגיעה הראשונה בכדור לא מושלמת כמו שהייתה. זה דור של שחקנים שקורא רשתות חברתיות, וזה ממש לא חכם כי הם מכניסים לעצמם לראש דברים כאלה. הוא חלוץ שונה ממה שיש לנו בסגל, אבל ממש טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully