וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה העביר להפועל באר שבע מסר דרך באריירו. סלמאני זקוק לזמן

22.7.2022 / 6:50

באריירו הושאר על הספסל, ברדה: "מספיק אימון אחד שאתה לא מרוכז, וחבר שלך יתפוס את מקומך". סלמאני? "יקח לו זמן להתרגל לשיטה. יש לנו סבלנות". קלטינס מרוצה מההתקדמות, בקבוצה טוענים: "הולכת להיות עונה מעניינת"

תקציר: הפועל באר שבע - דינמו מינסק 1:2/ספורט1

תחושת פספוס בהפועל באר שבע אחרי הניצחון הדחוק אמש (חמישי) על דינמו מינסק 1:2 במפגש הראשון בין השתיים במסגרת הסיבוב השני של הקונפרנס ליג. בקבוצה מרגישים שהיו צריכים לנצח את המשחק בתוצאה הרבה יותר גבוהה לאור שלל המצבים אותם יצרו השחקנים והעובדה כי ההתמודדות עדיין לא הוכרעה, היא משהו שיצטרכו לקחת הלאה ולהסיק ממנו מסקנות. יחד עם זה די ברור לכולם שהפועל באר שבע קבוצה יותר חזקה מדינמו מינסק ובמיוחד כשהגומלין בחמישי הבא יהיה גם בטרנר, נותן ביטחון שהמפגש מול לוגאנו בסיבוב הבא הוא די צפוי.

מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה. דני מרון
מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה/דני מרון

המאמן אליניב ברדה קיבל אתמול החלטה להשאיר על הספסל את אחד העוגנים של הפועל באר שבע מריאנו באריירו. ברדה גם לא הכניס אותו כמחליף ובכך העביר מסר לכל השחקנים, לפיו מי שיוריד קצת רגל מהגז ויזייף באימונים או במשחקים, ימצא את עצמו בחוץ מכיוון שיש להפועל באר שבע שחקנים טובים על כל עמדה והתחרות תהיה גדולה מאוד בעונה הקרובה. ברדה לא רצה בסיום המשחק להצהיר כי יש לו בעיה כלשהי עם באריירו אבל התייחס לספסול כשאמר: "האמירה היחידה היא שיש לנו סגל מאוד גדול. יש מאבקים קשים על כל עמדה. כל שחקן צריך להיות בפוקוס כל הזמן ומספיק אימון אחד שאתה לא מרוכז, יבוא חבר שלך ויתפוס לך את המקום. אני אוהב את התחרות הזו".

מי שטעם אתמול לראשונה את איצטדיון טרנר וערך הופעת בכורה בקבוצתו החדשה הוא אסטריט סלמאני שנכנס כמחליף במחצית השנייה. החלוץ הקוסוברי ממנו יש ציפיות גדולות, הגיע למצב אחד ולא ידע לשים את הכדור בשער. ברדה אמר עליו: "סלמאני התאמן אימון אחד עם הקבוצה וצריך לתת לו את הזמן. מצבים לחלוצים זה חלק מהמשחק. ייקח לו זמן להתרגל לשיטה שלנו. יש לנו סבלנות איתו".

sheen-shitof

פנינת הבלקן

כל מה שצריך לדעת על נופש בקרואטיה - במחיר הכי משתלם

בשיתוף חברת התעופה הלאומית הקרואטית
שחקן הפועל באר שבע רותם חטואל. דני מרון
לדעת מאמנו הוא יכול היה לשחק יותר טוב. חטואל/דני מרון
שחקני הפועל באר שבע חוגגים עם רותם חטואל. דני מרון
הרבה אופטימיות בדרום. באר שבע/דני מרון

במקום באריירו, שיחק אמש דוד קלטינס שמחזיר לא פעם אצל ברדה על האמון שהוא מקבל מהמאמן. קלטינס שיתף אמש במסיבת העיתונאים בתחושות שלו לגבי העיכוב בהתפתחות שלו ככדורגלן בארץ. "הרבה במשפחה שלי צוחקים ואומרים שאם הייתי דוד בן הרוש, על שם המשפחה של אימא שלי, היו מעריכים אותי יותר בישראל. הוערכתי יותר בתקופות אחרות בקריירה ואני מאמין שעוד אחזור. אני מרגיש שהצוות המקצועי בראשות אליניב מעריך אותי".

על ההתמודדות מול מינסק, אמר קלטינס: "הגענו להרבה מצבים וזה לא מובן מאליו בשלב כזה של העונה. נצטרך להיות יותר חדים בגומלין. עשינו לעצמנו קצת בעיה עם השער שספגנו, אבל אנחנו מרגישים שנעשה את זה".

לקראת המשחק בחמישי הבא, סיכם אמש גורם בקבוצה כשאמר: "טוב שאנחנו לא נוסעים לגומלין בבלארוס כי התוצאה מאוד שבירה. אנחנו קבוצה יותר טובה ונעשה תוצאה יותר משמעותית בגומלין".

הגומלין בשבוע הבא יהיה ללא קהל ביתי של הפועל באר שבע שאמש מילא כמעט לחלוטין את טרנר. למעלה מ-14,500 צופים הגיעו לאיצטדיון ורובם נהנו מהכרטיס שניתן לכל מי שעשה מנוי. "הולכת להיות עונה מאוד מעניינת. הקהל נותן אמון בקבוצה ובאליניב ולראיה כמות האוהדים המרשימה שהגיעה", אמרו במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully