וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביוון משוכנעים: "מכבי ת"א ואריס עלו". גריי: "אווירה מצמררת"

למרות שלשתי הצהובות נותרו משחקי גומלין, שתיהן רגל וחצי בפגישה לוהטת בסיבוב הבא. האנגלי: "האווירה - מהטובות שפגשתי"

תקציר ממוקדמות הקונפרנס ליג: זירה - מכבי תל אביב 3:0/ספורט1

ולאדן איביץ' דאג להזכיר אמש (חמישי) ש"יש עוד משחק ובכדורגל הכול יכול לקרות". חרמן בורגוס אמר דברים דומים, אבל לכולם ברור שמכבי תל אביב (0:3 על זירה בחוץ) ואריס סלוניקי (1:5 על גומל) נמצאות במסלול התנגשות.

אם לא תהיינה סנסציות של ממש, שתי הקבוצות הצהובות יעלו לסיבוב השלישי של מוקדמות הקונפרנס ליג. מכבי תל אביב תארח את המשחק הראשון ב-4 באוגוסט ותצא למשחק חוץ באצטדיון קלאנטיס ויקלידיס שבוע לאחר מכן. וזה הולך להיות לוהט.

ביוון כבר בישרו אמש ש"מכבי הבטיחה את העלייה ותפגוש את אריס סלוניקי" וכולם מצפים לשני משחקים תוססים. אנדרה גריי האנגלי כבש צמד ב-1:5 על גומל והתרגש. ה-2015 ברנלי רכשה אותו מברנטפורד תמורת כ-11 מיליון ליש"ט ושברה שיא מועדון. שנתיים לאחר מכן ווטפורד שברה שיא משלה כששילמה עליו לברנלי כ-18 מיליון.

אנדרה גריי שחקן ווטפורד חוגג. רויטרס
איום משמעותי על מכבי תל אביב. אנדרה גריי בימי ווטפורד/רויטרס

גריי שיחק 114 פעמים בפרמיירליג ועוד 145 פעמים ב'צמפיונשיפ, אבל אמש אמר: "האווירה באצטדיון כאן עשתה לי צמרמורת. כשאתה משחק מול קהל כזה יש לך עוד יותר מוטיבציה. זו אווירה מהטובות שראיתי בחיי".

גריי שיהווה איום ממשי גם על ההגנה של מכבי תל אביב, הוסיף: "הרגשתי נהדר. משחק ראשון, שני שערים - והייתי יכול לסיים עם שלושער. אין תלונות. שלטנו במשחק, אני מאוד מרוצה מהבכורה שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully