וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השנייה ברציפות: סאדיו מאנה נבחר לשחקן השנה באפריקה

החלוץ שעבר מליברפול לבאיירן מינכן וקיבל את הפרס ב-2019, זכה בו שוב אחרי שהוביל את סנגל לאליפות היבשת ולהעפלה למונדיאל. סלאח שני, מנדי שלישי. אליו סיסה מאמן השנה

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 21.7/ספורט1

סאדיו מאנה נבחר לשחקן השנה באפריקה בפעם השנייה ברציפות, אחרי שקיבל את הפרס גם בשנה הקודמת שחולק - ב-2019, טרום הקורונה. סך הכול הוא הסנגלי השני שנבחר לשחקן המצטיין של היבשת, אחרי אל חאג'י דיוף שעשה את זה גם הוא פעמיים ברציפות - 2001 (כשחקן לאנס) ו-2002 (כשחקן ליברפול).

מאנה בן ה-30 עזב את ליברפול לפני כחודש וחתם בבאיירן מינכן ששילמה עבורו 41 מיליון יורו. הוא הקדים את חברו לליברפול מוחמד סלאח וגם את בן ארצו השוער אדואר מנדי, בעיקר בשל העובדה שהוביל את סנגל לזכייה באליפות אפריקה ולהעפלה למונדיאל בקטאר. עם ליברפול זכה בגביע האנגלי ובגביע הליגה, הגיע לגמר ליגת האלופות והיה מרחק נקודה מאליפות שנייה.

סאדיו מאנה, שחקן נבחרת סנגל. רויטרס
הבחירה המתבקשת. סאדיו מאנה/רויטרס

"אני מקדיש את הפרס הזה לצעירי סנגל", אמר מאנה לקהל בטקס שנערך ברבאט, מרוקו, לשם הגיע אחרי שכבש עבור באיירן במשחק הכנה בוושינגטון. "אני נרגש מאוד ולא מוצא את המילים כדי לתאר את תחושותיי כרגע".

בכלל, זה היה הערב של סנגל. מאמן הנבחרת אליו סיסה נבחר כצפוי למאמן השנה, פאפ מטאר סאר לשחקן הצעיר של השנה וסנגל לנבחרת השנה.

יושב ראש באיירן מינכן אוליבר קאן אמר: "אנחנו שמחים מאוד מהתואר של סאדיו מאנה. בכל ההיסטוריה הארוכה של באיירן מינכן לא היה לה את כדורגלן השנה באפריקה וזה כבוד גדול עבור המועדון. אנחנו גאים מאוד שהוא אצלנו עכשיו ויש לנו מטרות גדולות איתו".

המנהל המקצועי של באיירן חסן סליהאמידז'יץ': "סאדיו שחקן ברמה עולמי גבוהה, בחור נהדר עם מנטאליות נהדרת. מגיע לו לזכות בתואר ואני שמח בשבילו ובשביל המשפחה שלו. סאדיו הוביל את סנגל לזכייה באליפות אפריקה, הוא ווינר והוא נכס עבור באיירן. יהיה לו תפקיד משמעותי בקבוצה שלנו ובעזרה לעמוד במטרות שלנו בעונה מאתגרת עם המונדיאל בדצמבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully