וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועם דוברת: "היינו שקטים", גלעד לוי: "מכיר את הספרדים, יודע מה לעשות"

עודכן לאחרונה: 21.7.2022 / 20:33

שחקני נבחרת העתודה חגגו עלייה רביעית ברציפות לחצי גמר אליפות אירופה ומאמינים שיוכלו להפתיע את המועמדת לזכייה בזהב

תקציר: צפו בשני השערים הראשונים של מכבי תל אביב מול זירה/ספורט1

נבחרת העתודה של ישראל העפילה הערב (חמישי) לחצי גמר אליפות אירופה בזכות ניצחון 73:82 ברבע הגמר על נבחרת טורקיה באליפות שנערכת במונטנגרו. הנבחרת, שזכתה בשתי האליפויות האחרונות שנערכו ב-2018 ו-2019, תפגוש בחצי הגמר את נבחרת ספרד, אחת הנבחרות שנחשבות למועמדות לזכייה בטורניר, במשחק שייערך ביום שבת בערב.

אחרי מחצית ראשונה הפכפכה לקחה ישראל את המושכות בתחילת המחצית השנייה, ושלטה לכל אורכה ביתרון שנע סביב 10 נקודות. הראל רינסקי היה הכוכב של הנבחרת עם 19 נקודות, כשנועם דוברת מוסיף 16 נקודות וגלעד לוי קלע 14 נקודות.

"עברנו משוכה מאוד קשה, טורקיה זו קבוצה מצוינת, זה היה משחק מאוד חשוב לנו כנבחרת, באנו שקטים והצלחנו לעשות את העבודה שלנו", סיכם דוברת קפטן הנבחרת, "לפני המשחק אחרי שהבטחנו את ההשארות בדרג א' ידענו שאנחנו רוצים להמשיך ולקחת אותו משחק, עכשיו הפנים למשחק נגד ספרד, ניקח את הזמן לנוח ולהתכונן אליהם, נגיע בצורה הכי מוכנה שיש כדי לתת הכי טוב שלנו ולקוות לנצח".

שחקן נבחרת העתודה של ישראל גלעד לוי. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
"היה משחק לא קל". גלעד לוי/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

עמית אהרוני, בנו של המאמן אורן אהרוני, סיים עוד משחק טוב עם 10 נקודות ו-6 אסיסטים: "אני שמח מאוד וגאה בחברים שלי ובכל הצוות של הנבחרת על הדרך שעשינו עד עכשיו. אנחנו חבורה מגובשת שאוהבת לשחק ביחד ואחד בשביל השני ואני מקווה שאנחנו נוכל להמשיך את הטורניר המצויין שאנחנו עושים עד עכשיו כי כבר ביום שבת מחכה לנו ספרד".

גלעד לוי, שהצליח להתמודד עם הסנטר הגדול של הטורקים אדם בונה בצורה נהדרת סיכם: "היה משחק לא קל, ידענו מול מי אנחנו באים להתמודד, טורקיה היא נבחרת חזקה מאוד עם שחקן עם סייז גדול. ידעתי אישית מה מצופה ממני שאני בא להילחם, ידעתי מה פירוש המלחמה הזאת ולדעת לנצח אותה. באים עם הפנים קדימה למשחק נגד ספרד, נגד שחקנים שאני אישית מכיר, שחקנים ששיחקתי נגדם, אני יודע מה לעשות, לבוא ממוקד, נבוא לעשות הכי טוב שלנו ולהילחם עוד פעם. זה משחק שיכול לקרב אותנו למדליה, משחק שיכול להבטיח מדליה, נעשה את ההכנה כמו שצריך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully