וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העתודה ניצחה את טורקיה ועלתה לחצי גמר אליפות אירופה

רינסקי (19), דוברת (16) ולוי (14) הוליכו את אלופת אירופה עד גיל 20 לארבע הגדולות של הטורניר בפעם הרביעית ברציפות

נבחרת העתודה של ישראל גברה הערב (חמישי) 73:82 על טורקיה ועלתה לחצי גמר אליפות אירופה בפעם הרביעית ברציפות. הנבחרת של אורן אהרוני התקשתה ברבע הראשון ונתקעה יותר משש דקות ללא נקודות, אך הצליחה להתעשת ומחקה פיגור דו ספרתי בדרך ליתרון גדול בצד השני.

הטורקים לא ויתרו והצליחו למחוק את היתרון הישראלי, אך נועם דוברת שהיה מעט רדום במחצית הראשונה השתלט על המשחק ברבע השלישי ואלופת אירופה שמרה על יתרונה עד הסיום. הראל רינסקי (19) הוליך את הקלעים של אורן אהרוני, כאשר גם גלעד לוי (14) היה מצוין. היריבה בחצי הגמר: ספרד (שבת).

שחקן נבחרת העתודה של ישראל גלעד לוי מול שחקן נבחרת טורקיה עד גיל 20 אדם בונה. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
חתום על הדקות הטובות של הנבחרת ברבע השני. גלעד לוי מול אדם בונה/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

מהלך המשחק

רבע 1:

הנבחרת פתחה היטב ועלתה ל-0:5, אך נתקעה מעט וראתה את הטורקים מבצעים ריצת 0:13 ומשתלטים על העניינים. אורן אהרוני ראה ששחקניו מתקשים לצאת מהקיפאון ואסף את שחקניו לפסק זמן ראשון. הכחולים-לבנים נתקעו 6:19 דקות ברבע הראשון ללא נקודות בכלל, אך הטורקים לא ניצלו זאת עד תום, וראו את הישראלים חוזרים אט אט לעניינים. 10:15 לטורקיה בסיום רבע ראשון חלש מבחינה התקפית.

רבע 2:

דאנק מהדהר של גלעד לוי בפתיחת הרבע השני החזיר את ישראל עד למינוס 2 בלבד, ונראה כי המשבר של הרבע הראשון חלף. הנבחרת השלימה ריצת 0:11 מהרבע הקודם ונטלה את ההובלה, אך הטורקים הצליחו לקלוע שלשה נדירה והמשחק נותר צמוד. גלעד לוי וחבריו לא עצרו והריצה הישראלית הגיעה עד 5:25 והפעם ישראל הייתה זו שהובילה בפער דו ספרתי - 20:30. הטורקים לא הרימו ידיים כל כך מהר ובהובלת אדם בונה חזרו עד 34:29. הטורקים סגרו מצוין את המחצית - עם ריצת 0:11 שהשאירה אותם חזק בעניינים. 34:34 בירידה להפסקה.

שחקן נבחרת ישראל עמית אהרוני. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
בפעם הרביעית ברציפות, ישראל בחצי גמר אליפות אירופה עד גיל 20. עמית אהרוני/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

רבע 3:

הראל רינסקי היה טוב מאוד ברבע השלישי, וישראל הובילה לכל אורכו למרות שהשלשות החלו להיכנס גם בצד הטורקי. שלשה של נועם דוברת קצת פחות משלוש דקות לסיום הרבע קבעה 44:53 לכחולים-לבנים. דוברת השתלט על העניינים ברבע השלישי והפער הישראלי חזר לדו ספרתי - 45:57. מהלך נהדר רנוסף של הגארד של הפועל ירושלים קבעו יתרון שיא לישראל, 45:60 ובסיום הרבע השלישי הוליכה החבורה של אורן אהרוני 48:60.

רבע 4:

הטורקים הצליחו להוריד את הפער של ישראל עד מינוס ארבע, אך נועם דוברת, והראל רינסקי לא איפשרו ליריבה להתקרב מעבר. איתן בורג קלע גם הוא קליעות חשובות, וגם מספר איבודים ופעולות לא טובות של שחקני הנבחרת בסיום לא מנעו מאורן אהרוני עלייה לחצי הגמר. 73:82 לישראל בסיום, והיא תהיה בארבע הגדולות של אליפות אירופה עד גיל 20 בפעם הרביעית ברציפות.

שחקן נבחרת העתודה של ישראל הראל רינסקי עם איתן בורג. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
משחק מצוין שלו. רינסקי/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

סטטיסטיקה

קלעו לישראל: הראל רינסקי 19 נקודות, נועם דוברת 16 ו-6 ריבאונדים, גלעד לוי 14 ו-6 ריב', איתן בורג 11, עמית אהרוני 10 ו-6 אסיסטים, אליעד טל 6, רועי פרצקי 3, אבנר דרור 2, רון ציפר 1.

הרבו לטורקיה: טיבט גורנר 17, סרפר מוטאף 16, אקאר סן 14, אדם בונה 12 ו-10 ריבאונדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully