וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הג'וב החדש של מלאדן קרסטאיץ': מונה למאמן נבחרת בולגריה

עודכן לאחרונה: 21.7.2022 / 15:07

אחרי עונה אחת במכבי תל אביב, המאמן הסרבי ינסה להוביל את הנבחרת הכושלת ממזרח אירופה להצלחות. ירוויח 400 אלף יורו נטו בשנה

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 21.7/ספורט1

חודשיים אחרי שסיים את תפקידו כמאמן מכבי תל אביב, מלאדן קרסטאיץ' מצא משרה חדשה: כפי שפורסם בוואלה! ספורט, הסרבי מונה היום (חמישי) למאמנה החדש של נבחרת בולגריה. קרסטאיץ' חתם על חוזה לשנתיים ויוצג בהמשך במסע"ת. קרסטאיץ' יהיה המאמן הזר הראשון של בולגריה מזה 12 שנים. המאמן הקודם הלא בולגרי של הנבחרת הזו היה לותר מתיאוס.

קרסטאיץ' ירוויח כ-400 אלף יורו נטו לשנה, וכפי שעשה בישראל, הוא יביא עמו צוות לתחנה החדשה. את הופעת הבכורה על הקווים הוא יערוך בחודש ספטמבר, כאשר הבולגרים ישחקו נגד גיברלטר וצפון מקדוניה במסגרת ליגת האומות. לאחר מכן, הסרבי ימשיך גם לקמפיין מוקדמות יורו 2024.

מלאדן קרסטאיץ' מוצג כמאמן נבחרת בולגריה. מתוך טוויטר, אתר רשמי
ינסה להצליח כמאמן נבחרת בולגריה. קרסטאיץ'/אתר רשמי, מתוך טוויטר

כזכור שחקן העבר של פרטיזן בלגרד, ורדר ברמן ושאלקה החל את קריירת האימון בנבחרת סרביה, אותה לא הצליח להעלות משלב הבתים במונדיאל ברוסיה. קבוצתו הראשונה הייתה באצ'קה טופולה המקומית, אותה עזב באוקטובר 2021, ובדצמבר מונה למאמן מכבי תל אביב. קרסטאיץ' לא הצליח לאושש את מכבי תל אביב מפתיחת העונה הרעה, סיים במקום השלישי בליגה והודח בידי הפועל באר שבע בגביע. באירופה, קרסטאיץ' הדריך את הצהובים בצמד משחקי הקונפנרנס ליג מול פ.ס.וו איינדהובן, בהם ההולנדים ניצחו 1:2 בסיכום שני המפגשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully