וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר לקווים: מלאדן קרסטאיץ' צפוי להתמנות למאמן נבחרת בולגריה

2.7.2022 / 11:14

אחרי שעזב את מכבי תל אביב, הסרבי ישמש בפעם השנייה בקריירה כמאמן נבחרת לאומית אחרי שעשה זאת גם במולדתו

המדים החדשים של מכבי תל אביב/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

פחות מחודש וחצי חלפו מאז מלאדן קרסטאיץ' סיים את תפקידו במכבי תל אביב, וכעת הוא נמצא בדרך לתחנה הבאה בקריירה. אחרי ששימש כמאמנה של נבחרת סרביה במונדיאל 2018, הסרבי צפוי לאמן שוב נבחרת לאומית - בולגריה.

קרסטאיץ' ירוויח כ-400 אלף יורו נטו לשנה, וכפי שעשה בישראל, הוא יביא עימו צוות לתחנה החדשה. את הופעת הבכורה על הקווים הוא יערוך בחודש ספטמבר, כאשר הבולגרים ישחקו נגד גיברלטר וצפון מקדוניה במסגרת ליגת האומות. לאחר מכן, הסרבי ימשיך גם לקמפיין מוקדמות יורו 2024. בולגריה, שמדורגת במקום ה-74 בדירוג פיפ"א, אכזבה עד כה בקמפיין ליגת האומות כאשר צברה שלוש נקודות בלבד מארבעה משחקים.

מלאדן קרסטאיץ' מאמן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
יאמן נבחרת בפעם השנייה בקריירה. קרסטאיץ'/מאור אלקסלסי

כזכור שחקן העבר של פרטיזן בלגרד, ורדר ברמן ושאלקה החל את קריירת האימון בנבחרת סרביה, אותה לא הצליח להעלות משלב הבתים במונדיאל ברוסיה. קבוצתו הראשונה הייתה באצ'קה טופולה המקומית, אותה עזב באוקטובר 2021, ובדצמבר מונה למאמן מכבי תל אביב. קרסטאיץ' לא הצליח לאושש את מכבי תל אביב מפתיחת העונה הרעה, סיים במקום השלישי בליגה והודח בידי הפועל באר שבע בגביע. באירופה, קרסטאיץ' הדריך את הצהובים בצמד משחקי הקונפנרנס ליג מול פ.ס.וו איינדהובן, בהם ההולנדים ניצחו 1:2 בסיכום שני המפגשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully