וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון: הפועל חדרה גברה על סאבאח, מ.ס אשדוד ניצחה את איליריה לובליאנה

עודכן לאחרונה: 20.7.2022 / 21:27

חדרה רשמה ניצחון שני במחנה בסופיה, כשגברה 0:1 על היריבה האזרית משער של סטיבן אלפרד. גם אשדוד רשמה ניצחון נוסף במחנה שלה בסלובניה

שחקני הפועל חדרה במחנה האימון. הפועל חדרה, אתר רשמי
שחקני הפועל חדרה במחנה האימון/אתר רשמי, הפועל חדרה

הפועל חדרה השיגה הערב (רביעי) נצחון שני ברציפות במסגרת מחנה האימון שלה בסופיה שבבולגריה, לאחר שניצחה 0:1 את סאבאח האזרית, שסיימה בעונה שעברה במקום החמישי בליגה הראשונה באזרבייג'אן. סטיבן אלפרד, שמפגין יכולת טובה במחנה, כבש את שער הנצחון.

"כמו שאמרתי אחרי המשחק הראשון, באמת שהתוצאות לא משמעותיות מבחינתנו וחשוב לי לראות את הקבוצה מתקדמת לאט לאט, בהמשך למה שהצבנו לעצמנו לפני היציאה למחנה", אמר המאמן אסף נמני בסיום המשחק. "הגענו לפה כדי לגבש את הקבוצה, לגבש את הזהות שלנו, את השיטה שלנו ואנחנו כרגע בכיוון טוב. יש לנו עוד הרבה עבודה לפנינו, יש כאן הרבה שחקנים שרק חוזרים לכושר, שחקנים שחוזרים מפציעות ואנחנו לוקחים את הכל בחשבון. אפשר להגיד שאנחנו בין האמצע לסוף המחנה, נמשיך לעבוד ולתקן את מה שצריך".

על התקדמות הקבוצה הוסיף נמני: "אנחנו באמת מתחברים לאט לאט, אנחנו בשלב מאוד משמעותי במחנה ועדין לא מצליחים להנות מכל השחקנים. חשוב לנו בסופו של דבר להגיע למחזור הראשון בליגה, עם ה-11 כמו שצריך. יש גם רצון לשמור כאן על כולם בריאים ומצד שני גם לנסות להתקדם תוך כדי תנועה. טוב וכייף לנצח, אין ספק בכלל, אבל עדין אסור שזה יסנוור אותנו, יש לנו עוד הרבה עבודה וזה עדין לא מספיק".

"זה היה עוד משחק הכנה טוב", אמר השוער רובי לבקוביץ', בסיום המשחק. "כמובן שהנצחון הוא חשוב ואנחנו מאוד שמחים, גם מהאווירה פה במחנה. אבל זה לא דומה למה שמחכה לנו בליגה. זה אמנם נצחון מול קבוצה חזקה, וזה גם נצחון שני שלנו, אחרי הנצחון נגד מכבי פתח תקוה, אז הבטחון שלנו עולה, אבל יש עוד המון עבודה. ממשיכים לעבוד ולהשתפר. אנחנו עובדים קשה במחנה, שני אימונים ביום, ויש לזה תוצאות. לשחקנים נפתח האוויר ואנחנו משתפרים מאימון לאימון", הוסיף השוער

מ.ס אשדוד מול איליריה לובליאנה במחנה האימון. מ.ס אשדוד, אתר רשמי
מ.ס אשדוד מול איליריה לובליאנה במחנה האימון/אתר רשמי, מ.ס אשדוד

* גם מ.ס אשדוד רשמה ניצחון, כשגברה 0:4 על איליריה לובליאנה במשחק ההכנה השני שלה בסלובניה. ברשצקי בישל לעוז בילו (3) את הראשון, בילו בישל את השני (10) לחמודי כנעאן שנתן צ'יפ וקבע 0:2, אבנעזר ממאטו (47) כבש ובישל לאדיר לוי (60) את השניים האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully