וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א שוקלת: שינוי בהגנה ובעמדה של גיאגון. איביץ': "השחקנים מוכנים"

20.7.2022 / 19:22

איביץ' צפוי להסיט את הקשר מהאגף אל מתחת לחלוץ, עמדה אותה יאייש יובאנוביץ' מול זירה (חמישי, 19:00, ספורט4). סבוריט יפתח במרכז ההגנה, דוידזאדה בשמאל וקניקובסקי בחלק הקדמי. איביץ': "אנחנו עושים את המקסימום שאפשר בשלב הזה להכין את השחקנים"

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי נתניה 0:0 (5:4 בפנדלים)/ספורט1

ולאדן איביץ' סיפר במסיבת העיתונאים בשבוע שעבר כי הוא תופס את אנריק סבוריט כמגן שמאלי, ואכן הציב אותו בעמדה הזו כבר למחרת במשחק גביע הטוטו מול מכבי נתניה. כעת, לאור החיסורים הרבים בעמדת הבלמים, סבוריט יעלה כבר מחר מול זירה מאזרבייג'אן כבלם וישחק לצד הקפטן שרן ייני (חמישי, 19:00, ספורט4).

מכבי תל אביב נחתה אמש בבאקו ואת היום מעבירה במלון רחוק מהרוח החמה שנושבת בעיר. הקבוצה יצאה לסיבוב רגלי בעיר כדי להכיר את המקום ולקיים סוג של אימון עוררות לגוף. בערב תקיים הקבוצה את האימון המסכם ב-Dalga Arena, שם יערך מחר המשחק מול הקבוצה שמטרידה את הצהובים, בעיקר כי מכבי תל אביב עוד רחוקה ממה שהיא רוצה להיות העונה.

פארפה גיאגון, שחקן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
מאגף שמאל למרכז. פארפה גיאגון/אתר רשמי, מכבי תל אביב

בארץ נשארו ערן זהבי, ניר ביטון, דן גלזר, שחר פיבן ועידן נחמיאס החולה, אבל גם בלעדיהם ירצו בקבוצה לסיים בתוצאה טובה שתיתן מקדמה לגומלין בעוד שמונה ימים בבלומפילד. בקבוצה מציינים היום את יום ההולדת של דן ביטון (27), אך נראה שהוא יירד מחר לספסל אחרי שאיביץ' לא היה מרוצה מעבודת הקישור מול מכבי נתניה, משחק בו הוחלף במחצית.

גבי קניקובסקי שנכנס כמחליף בחמישי שעבר אמור לפתוח בהרכב במקום ביטון ובהתקפה צפויים שוב לפתוח יחד ברנדלי קובאס, פארפה גיאגון וג'ורג'ה יובאנוביץ', אלא שינוי אחד צפוי להיות בחלק הקדמי כשגיאגון אמור לפתוח כפליימייקר מתחת לחלוץ, עמדה בה הוא שיחק היטב במחצית השנייה מול מכבי נתניה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מבחן ראשון באירופה. איביץ'/ברני ארדוב

"לפני כל משחק צריך לחשוב על הרבה דברים כדי להכין את הקבוצה למשחק הכי טוב שלה", אמר איביץ' לאתר הרשמי של מכבי תל אביב. "כמו כל פעם אנחנו עושים את המקסימום שאפשר בשלב הזה להכין את השחקנים לאורך השבוע לקראת המשחק ואני בטוח שהם מוכנים".

על היריבה: "זירה סיימה במקום השלישי בעונה שעברה ואנחנו יודעים שהיא עשתה שינויים בסגל. קבוצה עם הרבה עוצמה שמאורגנת אנחנו מצפים למשחק שאנחנו צריכים להיות ממוקדים משריקת הפתיחה ועד הסוף. אנחנו התכוננו הרבה למשחק ואני מאמין שהשחקנים מוכנים למשחק הזה".

על המידע שיש למכבי על היריבה האזרית והמידע שיש לאזרים על מכבי אמר המאמן: "היה לנו משחק רשמי ראשון בחמישי שעבר. אני מניח שהמאמן שלהם ראה את המשחק שלנו. כמונו אנחנו מצפים בשלב כזה של העונה למצוא את השיטה הנכונה והשחקנים שיכולים לתת לנו הכי הרבה בשלב הזה. אנחנו יודעים שלזירה יש שחקנים איכותיים בחלק הקדמי ואנחנו יודעים שמצפה לנו יריבה קשה ובכדורגל המודרני צריכים להיות מפוקסים ומוכנים להכל בכל משחק כדי להצליח".

הרכב משוער: דניאל פרץ, אנדרה ז'ראלדש, שרן ייני, אנריק סבוריט, אופיר דוידזאדה, יוריס ואן אובריים, אייל גולסה, פארפה גיאגון, גבי קניקובסקי, ברנדלי קובאס, ג'ורג'ה יובאנוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully