וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאדן איביץ': "לא נאיץ בזהבי, המאבק על האליפות יהיה עד הסוף"

13.7.2022 / 15:43

הסרבי דיבר לראשונה מאז חזרתו למכבי תל אביב במסע"ת לקראת המשחק מול מכבי נתניה בגביע הטוטו (ה', 20:00, ספורט4): "מה שהיה כבר שייך לעבר, נצטרך לעבוד קשה כדי להשיג את המטרות". על סיבת החזרה לצהובים: "ראיתי את זה כהזדמנות להיות במוקד האש, ב'כסא החשמלי'"

מסיבת העיתונאים של ולאדן איביץ' לפתיחת העונה/צילום: אבי רוקח, עריכת וידאו: אביעד בלילי

מאמנה החדש-ישן של מכבי תל אביב, ולאדן איביץ', ערך היום (רביעי) מסיבת עיתונאים לקראת העונה החדשה ולרגל פתיחת הקדנציה השנייה שלו במועדון. הסרבי שאימן את הצהובים בהצלחה רבה בשנים 2018-2020, ינסה להשיב לקרית שלום את תואר האליפות וגם להצעיד את מכבי תל אביב לעונה אירופית מוצלחת. הקבוצה שלו תפתח את דרכה במוקדמות הקונפרנס ליג נגד זירה מאזרבייג'אן, בעוד שמונה ימים. מחר (20:00, ספורט4) תשחק הקבוצה נגד מכבי נתניה במסלול האירופיות בגביע הטוטו.

"אני מודה לכולם ושמח להיות פה שוב", אמר איביץ' בפתיחת דבריו. "אני אדם של ההווה - לא של העבר. אי אפשר לשנות את מה שעשיתי, אבל יש לי שליטה על מה שאעשה. החל מהיום שהתחלנו לעבוד אמרתי לשחקנים שכל מה שהיה בעבר - בעבר. אמרתי שכולנו צריכים להיות מקצוענים כדי להשיג את מה שאנחנו רוצים להשיג". על ההבדל בין המועדון כשעזב להיום: "אני רואה שהמועדון הרבה יותר מאורגן".

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ'. אבי רוקח, מערכת וואלה
מתעסק בהווה, לא בעבר. איביץ'/מערכת וואלה, אבי רוקח

על ההחלטה לשוב למכבי תל אביב: "מבחינה מקצועית, ראיתי את זה כהזדמנות להיות במוקד האש, "בכסא החשמלי". צריך להתמודד עם העובדה שצריך להביא תוצאות בכל משחק בכל שבוע, ואני מוכן לזה. אני מכיר את אנשי הצוות, אני קרוב אליהם. אנחנו יודעים מה תכנית המשחק שלנו ואיך שהקבוצה תיראה. אנחנו יודעים מה המטרות שלנו. המשחק הרשמי הראשון שלנו יהיה מחר, אנחנו נהיה מוכנים. אני לא יכול להבטיח שהתוצאה תהיה כמו שאנחנו רוצים, אבל כן שנעבוד קשה ונעשה הכול כדי להשיג תוצאה טובה".

על התכנית שלו למהלך העונה: "עבודה קשה. כל השחקנים, כל הזמן בכל שבוע. אנחנו צריכים לעבוד קשה כדי להשיג את המטרות שלנו. זה לא יהיה קל, אבל ככה זה צריך להיות. בכדורגל הכל אפשרי. אנחנו נרצה לשפר את היכולת שלנו בכל אספקט אפשרי המשחק. הפילוסופיה שלנו תהיה שההתקפה מתחילה בשוער וההגנה מתחילה בחלוץ".

על היריבות על התואר: "אנחנו מכבדים את כולן. זה יהיה מאבק עד הסוף. אני מאמין שיש לנו סגל טוב, אבל נצטרך להתחזק. אנחנו יודעים מה אנחנו רוצים. מועדון כמו מכבי תל אביב צריך לדעת בדיוק באיזה עמדות הוא רוצה להתחזק ומה האופי שנחוץ להיות לשחקנים. אני לא רוצה להביא סתם שחקן כדי להגיד שהבאתי. אנחנו רוצים להביא את השחקן המתאים ביותר. לקבוצה מקצוענית חייבת להיות זהות, וזה מתחיל במנטליות. בעבודה היומיומית, המגרש - ומחוצה לו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ'. אבי רוקח, מערכת וואלה
"אני אוהב לעבוד עם צעירים - אם הם יוכיחו לי שהם ראויים לשחק הם ישחקו"/מערכת וואלה, אבי רוקח

על נבחרת הנוער: "צפיתי במשחק, ואם אתם שואלים אותי הגיע להם לנצח בתום 90 דקות. קרה מה שקרה בהערכה, אבל אני חושב שהם עשו טורניר פנטסטי. שחקני מכבי תל אביב שהיו חלק מהנבחרת קיבלו יום מנוחה לאחר ההישג הנהדר, והם יצטרכו להילחם על המקום שלהם. אני אוהב לעבוד עם צעירים - אם הם יוכיחו לי שהם ראויים לשחק הם ישחקו. פארפה גיאגון שחקן טוב מאוד, אנחנו עובדים איתו מהיום הראשון - כמו כל שחקן צעיר שחוזר למכבי תל אביב".

על העומס בהתקפה: "זה תמיד טוב שיש למאמן מספר חלוצים טובים. אני מאוד שמח שערן זהבי איתנו. דיברתי מספר פעמים בעבר עליו ועל מה שהוא השיג. יש לו אופי חזק והוא עובד קשה, וטוב שהוא איתנו. כמובן שאנחנו לא רוצים להפעיל עליו לחץ לחזור מהר מידי כי הוא צריך להחלים מהניתוח שעבר. לגבי פריצה ויובאנוביץ' - אני מכיר את שניהם. את סטיפה, עבדנו בעבר. את יובאנוביץ' ראיתי, אני יודע שהוא שחקן איכותי שיכול להבקיע. נצטרך לחשוב על המערך שלנו, אם נשחק עם שני חלוצים או שלושה. אני בטוח שנמצא מה נכון לנו. תחרות זה תמיד טוב".

על התחרות בעמדת השוער: "עבדתי אז עם טננבאום, אבל אני יודע שדניאל פרץ עשה עונה נהדרת. שניהם יעבדו קשה ומי שיהיה טוב ישחק".

על הזרים שהצטרפו: "שחקן זר צריך להיות טוב יותר מהשחקן המקומי. הם הגיעו בגלל שהם צריכים לתת לנו יותר. אם הם יהיו מתאימים לנו הם יישארו כמובן".

הרכב משוער: דניאל פרץ, אנדרה ג'ראלדש, עידן נחמיאס, שרן ייני, אנריק סבוריט, אייל גולסה, יוריס ואן אובריים, בן ביטון, ברנדלי קובאס, פארפה גיאגון, ג'ורג'ה יובאנוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully