וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העסקה מול מכבי נתניה נסגרה: יניב מזרחי הושאל למ.ס. אשדוד

20.7.2022 / 12:38

החלוץ נחת בסלובניה והצטרף במחנה האימונים למי שיהיו חבריו בעונה הקרובה. לקבוצה מעיר הנמל יש אופציה לרכוש אותו מהיהלומים

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 20.7/ספורט1

חלוץ מכבי נתניה יניב מזרחי, שלא היה בתכניות של בני לם לעונה הקרובה, עבר בהשאלה למ.ס. אשדוד. החלוץ כבר הצטרף הבוקר (רביעי) למחנה האימונים של הקבוצה בסלובניה אחרי שעבר בהשאלה לעונה, כאשר למועדון מעיר הנמל יש אופציה לרכוש אותו.

הבוקר פרסמנו על כך שמ.ס. אשדוד ומכבי תל אביב הגיעו לסיכום על שאילת החלוץ אוסמה חלאיילה, אלא שעדיין ישנם פערים משמעותיים בין חלוץ הצהובים למ.ס. אשדוד בכל הנוגע לתנאיו וגם מכאן התקבלה ההחלטה לצרף את מזרחי. עם זאת, יש להבהיר כי אופציית חלאיילה עדיין על הפרק ולא מן הנמנע שהשניים ישתפו פעולה בעונה הקרובה. בימים אלו גם נבחנים בסלובניה החלוצים ג'ורדי סוויבל שהינו יהודי-אוסטרלי ואבנעזר ממאטו הגנאי.

שחקן מכבי נתניה יניב מזרחי. ברני ארדוב
כבר נחת בסלובניה והצטרף לאשדוד. מזרחי/ברני ארדוב

מזרחי בן ה-27 הגיע למכבי נתניה בעונה שעברה מבית"ר תל אביב/בת ים, במדיה כיכב בעונת 2020/21 כשסיים כמלך שערי הליגה הלאומית עם 21 כיבושים ו-10 בישולים ב-37 מחזורים, אולם בליגת העל התקשה וב-21 הופעות מצא את הרשת שלוש פעמים בלבד - בהפסד להפועל נוף הגליל במחזור השני, בניצחון 2:4 על מכבי תל אביב וב-0:1 על הפועל חיפה בדצמבר האחרון, מאז כלל לא הבקיע.

כפי שפרסמנו בתחילת החודש, מזרחי החליט לדחות אז את ההחלטה על עתידו ויצא עם מכבי נתניה למחנה האימונים בהונגריה. החלוץ ניהל אז מגעים עם מספר קבוצות בליגת העל, ביניהן סקציה נס ציונה, אבל בחר להמתין להצעות טובות יותר וכעת הצטרף לחבורה של רן בן שמעון במ.ס. אשדוד.

מי שלא יצא עם הקבוצה לסלובניה ולא ימשיך במ.ס. אשדוד בעונה הבאה הוא גל קעטבי, שהגיע מהפועל עכו בשנה שעברה וכבש שני שערי ליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully