וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני החתימה ביובנטוס: ברמר הותקף ברשתות על ידי אוהדי טורינו

הבלם הברזילאי שחוצה את הכביש, סגר את האפשרות להגיב לו להודעות. יגיע לישראל ב-7 באוגוסט למשחק מול אתלטיקו מדריד (21:30, ספורט1)

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 20.7/ספורט1

עידן מתייס דה ליכט ביובנטוס הגיע לסיומו אתמול (שלישי) כאשר הגברת הזקנה אישרה את מכירתו לבאיירן מינכן תמורת 67 מיליון יורו לפני בונוסים שעשויים להסתכם ב-10 מיליון יורו נוספים, אבל מיידית יתחיל עידן חדש בקבוצה - של הבלם הברזילאי גלייסון ברמר, שנחת אמש בטורינו והיום ישלים את מעברו.

ברמר בן ה-25 הגיע לטורינו מאתלטיקו מיניירו ביולי 2018 תמורת כשישה מיליון יורו, וכעת עוזב ליריבה העירונית עבור 47 מיליון יורו. הוא יחתום עד 2027 ביובנטוס, אבל בכל אופן את טבילת האש הראשונה עם אוהדי הביאנקונרי עבר בהצלחה כשהבוקר מאות המתינו לו מחוץ למתחם המועדון והראו לו את אהבתם.

בעוד אוהדי יובנטוס קיבלו בברכה את הרכש החדש, אוהדי טורינו זעמו על בחירתו לעזוב ליריבה העירונית והתקשו להבין מדוע במועדון בחרו למכור אותו דווקא ליובנטוס. ברמר היה מחוזר הקיץ על ידי מספר מועדוני צמרת כמו אינטר וטוטנהאם, ואוהדי טורינו תוהים מדוע הוא לא נמכר לקבוצה מחוץ לאיטליה או לכל הפחות לא ליריבתם העירונית.

אוהדי טורינו הוציאו את זעמם ברשתות החברתיות וגם תקפו את ברמר עצמו בשלל תגובות שכללו אלימות מילולית קשה, והוא בתגובה בחר לסגור את האפשרות להגיב לו באינסטגרם ובשאר פלטפורמות. יש לציין שברמר החל את אימוני טרום העונה עם טורינו והוא למעשה עזב את מחנה האימונים באוסטריה וחזר לאיטליה ולעיר טורינו כדי להשלים את המעבר ליובנטוס.

ברמר צפוי להיות חלק מסגל יובנטוס גם במשחק ההכנה ב-7 באוגוסט באצטדיון בלומפילד נגד אתלטיקו מדריד (21:30, ישיר בספורט1). עוד לפני כן הוא עשוי ליטול חלק במשחקים נגד ברצלונה וריאל מדריד במסע לארצות הברית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully