וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ההעברה של מנור סולומון מותירה תחושה קשה של אי נוחות"

פולהאם ניצלה את הסיטואציה באוקראינה כדי לצרף את הישראלי ללא תמורה, אבל באנגליה מסבירים: מלבד הבעיה המוסרית, הסיטואציה החריגה תקשה גם על השחקן וגם על המועדון

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 20.7/ספורט1

הסיטואציה המשונה של מנור סולומון בפולהאם מעוררת עניין מיוחד בתקשורת האנגלית, גם בגלל ההקשר הרחב יותר שלה סביב מלחמת רוסיה ואוקראינה. סולומון כבר מתפקד על תקן שחקן מן המניין בפולהאם ולוקח חלק באימונים, למרות שעדיין לא חתם רשמית בקבוצה. ההעברה צפויה להפוך רק ב-1 באוגוסט, התאריך בו פיפ"א מאפשרת לשחקנים מהליגה האוקראינית לעזוב לעונת השאלה בחינם.

המפסידה הגדולה היא כמובן שחטאר דונייצק, שעד לאחרונה קיוותה לקבל סכומים גבוהים ממכירה של סולומון וככל הנראה תישאר בידיים ריקות. ב"אתלטיק" טוענים שהסיטואציה הסבוכה לא מוסיפה שקט לקבוצה או לשחקן, ומתארים את השתלשלות העניינים ה"בעייתית".

"לסאגה סביב סולומון יש נסיבות מיוחדות, אבל השורה התחתונה היא אחת: פולהאם מנצלת את המצב השברירי של מועדון שנפגע קשות בעקבות המלחמה", נכתב.

מנור סולומון במדי פולהאם. צילום מסך, אתר רשמי
מצב חריג, ולא בהכרח טוב. סולומון עם פולהאם/אתר רשמי, צילום מסך

עוד נכתב: "פולהאם ושחטאר דונייצק היו בשיחות אינטנסיביות במשך שבועות בנוגע לסולומון. הן התקרבו לסיכום על העברה בגובה של 7.5 מיליון יורו, אבל משם זה לא התקדם מסיבה אחת ויחידה - פולהאם הבינה שהיא יכולה להוזיל את העלויות בצורה משמעותית, או לא לשלם בכלל, בחסות המלחמה. עכשיו פולהאם נמצאת בטריטוריה לא מוכרת, וחסרת תקדים. ברמה המיידית, יש כאן פגיעה תדמיתית - סולומון יכול להתאמן עם הקבוצה, אבל נאסר עליו להופיע בפומבי כשחקן שלה. ובעוד שנה, כשההשאלה תסתיים, פולהאם תיתקל בבעיה נוספת. בלי אפשרות לרכוש את סולומון בתום ההשאלה, תהיה לו אפשרות להיכנס למשא ומתן עם כל קבוצה אחרת. אם הוא לא יהיה טוב, פולהאם אולי תרוויח כי לא תהיה מחויבת אליו מבחינה חוזית. אבל אם הוא יצטיין, היא עלולה לאבד שחקן מפתח".

בנוסף מציינים ב"אתלטיק" ש"גם סולומון בעצמו מרגיש לא בנוח בסיטואציה הזו, במיוחד אחרי כל הסחבת הזו לאורך הקיץ", ומסמכמים: "את הסיטואציה המשונה הזו פולהאם לא יצרה לבד, אבל יש לה חלק משמעותי בזה. ההעברה של סולומון שמה אותה בסיטואציה לא פשוטה. כך או כך, העסקה הזו משאירה תחושה עמוקה של אי נוחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully