וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופס: תמונה של מנור סולומון במדי פולהאם דלפה לרשת החברתית

עודכן לאחרונה: 16.7.2022 / 23:37

למרות הסחבת בעסקה ושהקבוצה לא הודיעה עדיין על הישראלי, הוא נצפה יושב ביציע עם שחקנים נוספים במשחק האימון נגד ניס. צפו

תקציר: מכבי חיפה - הפועל באר שבע 4:3/ספורט1

בעיות בירוקרטיות ממשיכות לעכב את החתימה הרשמית של מנור סולומון בפולהאם. העולה החדשה לפרמיירליג עדיין לא הודיעה על הכוכב הישראלי של שחטאר לשעבר, אבל העסקה הזו סגורה והיום (שבת) הודלפו תמונות של השחקן במדים של פולהאם.

סולומון, נכח כנראה במשחק האימון של פולהאם הערב נגד ניס הצרפתית, ותמונה שלו יושב ביציע עם שחקנים נוספים של הקבוצה הודלפה לרשת החברתית. הסיפור הזה הפך במהרה להצלה ברשת, כאשר אחד הכתבים שמסקרים את פולהאם צייץ את התמונה וכתב: "אני מרגל אחרי מנור סולומון".

מנור סולומון במדי פולהאם. צילום מסך, אתר רשמי
מנור סולומון במדי פולהאם/אתר רשמי, צילום מסך

סולומון, שכזכור עבר לשחטאר דונייצק ממכבי פתח תקוה בינואר 2019 תמורת כשישה מיליון יורו, מצטרף לקבוצה שמתנדנדת בין הפרמיירליג לצ'מפיונשיפ בשנים האחרונות ותנסה כעת לתקוע יתד בליגה. הכוכב הגדול ביותר של המועדון הוא החלוץ הסרבי אלכסנדר מיטרוביץ', ששבר את שיא הצ'מפיונשיפ בעונה הוחלפת עם 44 שערים ב-43 משחקים בהם שותף. המאמן הוא מרקו סילבה הפורטוגלי, שבעברו אימן בפרמיירליג את האל סיטי, ווטפורד ואברטון.

סולומון זכה עם שחטאר דונייצק בשתי אליפויות, בגביע ובסופר קאפ המקומי, וב-70 הופעות ליגה באוקראינה כבש 16 שערים ובישל עוד 8. בליגת האלופות הוא כבש 4 שערים - מול אטאלנטה, מנצ'סטר סיטי ושניים נגד ריאל מדריד. כידוע, הפרק שלו בשחטאר הסתיים מספר חודשים מוקדם מהצפוי בעקבות המלחמה עם רוסיה, אולם הוא כן חזר לאימוני הקבוצה ששהתה בטורקיה בחודש אפריל בידיעה שבקיץ עם פתיחת חלון ההעברות הוא יימכר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully