וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: יובנטוס החתימה מחליף לדה ליכט, גם מארסיי התחזקה

עודכן לאחרונה: 20.7.2022 / 21:19

הביאנקונרי רכשו מטורינו את גלייסון ברמר, שחתם לחמש שנים. ג'ונתן קלאוס עבר למארסיי. רנאטו סאנצ'ס הציב דד-ליין לפ.ס.ז', אקס ריאל יצטרף לברצלונה?

תקציר: זלצבורג - אייאקס 3:2/פלייר

העברות

* יובנטוס מצאה מחליף לדה ליכט: גלייסון ברמר בלמה של טורינו נרכש תמורת 50 מיליון יורו וחתם לחמש שנים.

* מארסיי רכשה מלאנס תמורת 8 מיליון יורו את ג'ונתן קלאוס, המגן הימני המצוין שזומן לאחרונה גם לסגל נבחרת צרפת.

* אייאקס הודיעה על החתמתו של קלווין באסיי. המגן של ריינג'רס נרכש תמורת 22 מיליון יורו וחתם לארבע שנים.

*פאולו דיבאלה הוכרז כשחקנה של רומא. הארגנטינאי כבר ישב אתמול ביציע עם חולצה של רומא וצפה בחבריו החדשים במשחק האימון מול ספורטינג ליסבון. הוא ישתכר כ-6 מיליון יורו בכל עונה עד 2025 ובחוזהו גם נכלל סעיף שחרור, אולם בשלב זה טרם פורסם הסכום. המאמן ז'וזה מוריניו היה מי שלחץ מאוד על ראשי המועדון לצרף את הקשר שעזב את יובנטוס עם סיום החוזה.

* יממה אחרי שנודע שיובנטוס סיכמה עם טורינו על רכישת הבלם הברזילאי גלייסון ברמר, הוא נחת הלילה בטורינו ובמהלך היום יעבור בדיקות רפואיות ויצטרף לביאנקונרי כמחליפו של מתייס דה ליכט. יובנטוס תשלם עבורו 47 מיליון יורו והוא יחתום עד עד 2027.

שמועות

* לפי "סקיי ספורט", לואיס סוארס הוצע לבורוסיה דורטמונד. האורוגוואי בן ה-35, שעזב את אתלטיקו מדריד וכמעט חתם בריבר פלייט, הפך לאופציה לאחר שהתגלה גידול באשכיו של חלוץ הרכש סבסטיאן האלר שייעדר תקופה ממושכת.

* האם אקס ריאל מדריד סרחיו רגילון יצטרף לברצלונה? המגן השמאלי, שלא נמצא בתכניות המקצועיות של אנטוניו קונטה בטוטנהאם, הוצע לברצלונה. בקטאלוניה עשויים לצרפו אם לא יצליחו להגיע לסיכום עם צ'לסי על העברת מרקוס אלונסו.

* רנאטו סאנצ'ס סיכם את תנאיו בפריז סן ז'רמן וגם במילאן, אבל לטענת "לאקיפ" הוא הבהיר היום לאלופת צרפת שהוא ימתין לה רק עוד 48 שעות - אם היא לא תגיע לסיכום מול ליל, הוא יעבור למילאן שכבר סגרה את מרבית הפרטים מול קבוצתו.

* אולכסנדר זינצ'נקו עזב את מחנה האימונים של מנצ'סטר סיטי והוא צפוי לעבור במהלך היום בדיקות רפואיות ובסיומן יחתום על חוזה בארסנל עד 2026, כפי שגם מאמנו פפ גווארדולה אישר. המגן/קשר האוקראיני יירכש תמורת 30 מיליון ליש"ט ומנצ'סטר סיטי תחל כעת בשיחות רשמיות על רכישת המגן השמאלי מארק קוקורייה מברייטון.

* ברצלונה וצ'לסי במגעים ישירים כדי לתאם שיחות נוספות בנוגע לססאר אספיליקואטה. בארסה רוצה להאיץ את המגעים.

* סלרניטנה רוצה את חלוץ הרטה ברלין קשישטוף פיונטק, שחזר אל בירת גרמניה אחרי חצי עונת השאלה לפיורנטינה.

* נסגרה העברת בריאן ברובי מר.ב. לייפציג בחזרה לאייאקס. אלופת הולנד צפויה לשלם 20 מיליון יורו בתמורתו.

* היכן ישחק ג'סי לינגארד? נוטינגהאם פורסט הגישה הצעה לקשר, שעזב את מנצ'סטר יונייטד ומנהל שיחות גם עם ווסטהאם שאליה הושאל בינואר בשנה שעברה.

ז'ול קונדה שחקן סביליה. Eric Alonso, GettyImages
צ'לסי או ברצלונה? קונדה/GettyImages, Eric Alonso

* פפ גווארדיולה הבהיר שהדיווח על כך שסירב לצרף את ניימאר כדי לא לפגוע בחדר ההלבשה שקרי: "ניימאר שחקן מדהים וממה שאני יודע הוא בחור יוצא מן הכלל, זה פשוט לא נכון". עם זאת, גם עקץ את התקשורת שקשרה את כוכב פריז סן ז'רמן עם המעבר לסיטי: "בכל קיץ כותבים שנצרף 150 שחקנים!".

* לא רק מנור סולומון: ניס קיוותה להחתים את המגן הימני של וולפסבורג קווין אמבאבו, אבל כמו הקשר הישראלי - גם הוא העדיף להצטרף לפולהאם. הקוטג'רס ישלמו עבורו כ-8 מיליון יורו.

* טורינו מנהלת מגעים עם ונציה בנוגע למיקאל קוויזאנס. לפי הדיווח, היא עשויה לרכוש אותו בשישה מיליון יורו.

* מיראלם פיאניץ' עשוי לעשות את הדרך למילאן במהלך הקיץ. מאמן ברצלונה צ'אבי הבהיר לקשר הבוסני שהוא לא בתכניות שלו והרוסונרי מביעים בו עניין.

* סביליה סירבה להצעה הראשונה שקיבלה מצ'לסי על ז'ול קונדה (55 מיליון יורו) ועכשיו הבלוז מכינים הצעה חדשה שמוערכת בכ-60 מיליון יורו. השחקן עצמו נמצא במגעים עם ברצלונה, שם צ'אבי דוחף להשלים את העסקה, ועם צ'לסי. סביליה רוצה 65 מיליון יורו והשיחות יימשכו.

* פיורנטינה סיכמה עם שחטאר דונייצק על רכישת הברזילאי דודו, עליו היא תשלם כ-14 מיליון יורו והוא יחתום על חוזה ארוך טווח.

* הקיצוני של באייר לברקוזן מוסא דיאבי הודיע שהחליט להישאר בקבוצה הגרמנית גם בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully