וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: פריז סן ז'רמן הציעה את ניימאר למנצ'סטר סיטי, שסירבה

ב"לה פריזיאן" פורסם שאלופת צרפת פנתה לאנגלים והציעה להם לצרף את הברזילאי בתמורה לברנרדו סילבה, אך גווארדיולה לא מעוניין

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 19.7/ספורט1

בימים האחרונים היה שקט יחסי בגזרת יחסי ניימאר ופריז סן ז'רמן, אבל אותו שקט הופר היום (שלישי) עם דיווח מאוד מפתיע ב"לה פריזיאן", שם נכתב כי אלופת צרפת פנתה למנצ'סטר סיטי והצעה לאלופת אנגליה לצרף את הכוכב הברזילאי - הצעה שנדחתה על ידי הסיטיזנס והמאמן פפ גווארדיולה שחשש שצירוף של ניימאר יפגע בהרמוניה הקיימת ובמערכת היחסים בחדר ההלבשה.

ניימאר נמצא בימים אלו עם פריז סן ז'רמן במסע המשחקים שלה ביפן ולאחר מכן הוא גם אמור להצטרף לנסיעה לישראל למשחק הסופר-קאפ הצרפתי נגד נאנט באצטדיון בלומפילד ב-31 ביולי, אבל לאחרונה פורסמו בצרפת מספר דיווחים על כך שהמאמן החדש כריסטוף גאלטייה והיועץ הספורטיבי לואיס קמפוס מעדיפים להשתחרר מניימאר, ולא במקרה צירפו לאחרונה את הוגו אקיטיקה מריימס וגם ניהלו מגעים מתקדמים עם ססואולו לרכישת סקמאקה.

ניימאר, שחקן פריז סן ז'רמן. ALAIN JOCARD, GettyImages
פ.ס.ז' מנסה להיפטר ממנו? ניימאר/GettyImages, ALAIN JOCARD

בין השאר נכתב כי פריז סן ז'רמן גם ביקשה בתמורה את ברנרדו סילבה, הקשר הפורטוגלי שכבר בשנה שעברה ביקש לעזוב את מנצ'סטר סיטי כדי לעבור לברצלונה, אולם גם לכך סיטי סירבה.

כידוע, ניימאר האריך את חוזהו רק בחודש מאי בשנה שעברה, כך שהוא לא יעזוב את פריז סן ז'רמן לפני 2025 כל עוד לא יושג סיכום על העברתו, השאלתו או התרת חוזהו. ניימאר בן ה-30 נרכש מברצלונה בקיץ 2017 תמורת 222 מיליון יורו - אחרי שהצרפתים הפעילו את סעיף השחרור שלו, למורת רוחם של הקאטלונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully