וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אטרומיטוס וסרקל ברוז' במגעים לצירוף אדוארדו גררו

החלוץ הפנמי של מכבי תל אביב צפוי לעזוב בקרוב, המועדונים מיוון ומבלגיה כבר פנו והחלו לנהל שיחות בניסיון לצרפו. עדיין לא ברור אם יעזוב בהשאלה נוספת או במכירה

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי נתניה 0:0 (5:4 בפנדלים)/ספורט1

אדוארדו גררו, החלוץ הפנמי של מכבי תל אביב שלא נמצא בתוכניות של המאמן ולאדן איביץ' וגם לא נרשם למשחקי הקבוצה במוקדמות הקונפרנס ליג, צפוי לעזוב בקרוב את המועדון. יממה אחרי שנכתב בפנמה שהוא עשוי להימכר לקבוצה בהולנד או בבלגיה תמורת 2 מיליון דולר, לוואלה! ספורט נודע כי אטרומיטוס היוונית וסרקל ברוז' מבלגיה מנסות לצרף את גררו ושכבר החלו מגעים בין הצדדים.

בשלב זה עדיין לא ברור אם מתווה העסקה, אם וכאשר תצא לפועל, תהיה בצורת השאלה או מכירה של השחקן. כידוע, נכון לעכשיו חתומים במכבי תל אביב שבעה זרים ובקבוצה מנסים גם לצרף בלם זר, כך שלפחות שני זרים מהסגל הנוכחי יצטרכו לעזוב וגררו הוא אחד מהם.

אדוארדו גררו חלוץ הפועל ירושלים. ברני ארדוב
בדרך ליעד חדש. אדוארדו גררו/ברני ארדוב

גררו בן ה-22 הגיע ארצה בקיץ 2018 כמושאל ושיחק בקבוצת הנוער של מכבי תל אביב, אך בסיום אותה עונה נרכש על ידי הצהובים והושאל כמו מרבית שחקני קבוצת הנוער לבית"ר תל אביב/בת ים. בעונת 2020/21 הוא כבר השתייך לסגל הצהובים וגם היה שותף לזכות באלוף האלופים, בגביע הטוטו ובגמר גביע המדינה בסיום אותה עונה.

גם את העונה שעברה הוא החל במכבי תל אביב, אך בחלון ינואר הושאל להפועל ירושלים. העונה העדיף הפנמי שלא לצאת להשאלה נוספת באחת מקבוצות ליגת העל, אלא לחפש לעצמו בית חדש מעבר לים ועל כך סוכנו עובד בימים אלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully