וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאפורטה מבטיח עוד רכש לברצלונה, וחושף את המחיר והמאבק על לבנדובסקי

עודכן לאחרונה: 19.7.2022 / 11:23

נשיא ברצלונה מגלה כמה הקבוצה שילמה, מול מי נאבקה ("הציעו לו יותר"), וטוען: "עכשיו יש לנו התקפה שיכולה לתת הצגות". בגרמניה לא סולחים לחלוץ, המגישה צייצה: "כפוי טובה, לך"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 19.7/ספורט1

נשיא ברצלונה ז'ואן לאפורטה מבטיח שהקבוצה עומדת להחתים שחקנים נוספים בחלון ההעברות הנוכחי, והתייחס למעבר של רוברט לבנדובסקי מבאיירן מינכן. "נתנו הצעה אחת, וזה נגמר ב-45 מיליון, פלוס 5 בבונוסים. זה במסגרת האפשרויות שלנו, וגם השחקן התפשר על השכר שלו כדי להתאים את עצמו, והקטלאנים עכשיו מאושרים.

"נאבקנו עליו מול קבוצות כמו פ.ס.ז' וצ'לסי, שהציעו לו יותר מאיתנו, אבל השחקן רצה להגיע לבארסה. ככה זה היה. וכמו שיוהאן קרויף היה אומר, אני רוצה פה שחקנים שרוצים להגיע לברצלונה. ואנחנו צריכים להודות לו (ללבנדובסקי), כי הוא מרוויח פחות והוא הפעיל את הלחץ על באיירן, שאותה אני מכבד מאוד". כשנשאל אם הוא לא מבוגר מדי (34) ענה הנשיא: "זה בנאדם ששומר על עצמו מצוין, אשתו תזונאית, וכשיש לך אישה ששולטת עליך...".

רוברט לבנדובסקי מתקבל על ידי שחקני ברצלונה/חשבון הטוויטר הרשמי של ברצלונה

לאפורטה נשאל האם הסגנון של לבנדובסקי מתאים לברצלונה, וענה: "אני חושב שיוהאן (קרויף) היה אוהב אותו. הוא סקורר, בניגוד לחלוצים אחרים שיש לנו. בנוסף, יחד עם דמבלה, ראפיניה, פראן טורס, שמבחינתי הוא שחקן עם המון פוטנציאל, ויחד עם אנסו, אובמיאנג ואבדה - יש לנו התקפה שיכולה לתת הצגות ולכבוש הרבה שערים".

ומה הצעד הבא? לאפורטה: "עכשיו אנחנו הולכים לחזק את ההגנה. צ'אבי הציב לנו רשימה של שחקנים, ואני חושב שלקטלאנים מצפים הרבה רגעי אושר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ונסה הופנקוטן, המגישה של רשת ESPN המקומית, צייצה נגד רוברט לבנדובסקי. ברצלונה, אינסטגרם vanehup, אתר רשמי
ונסה הופנקוטן, המגישה של רשת ESPN המקומית, צייצה נגד רוברט לבנדובסקי/אתר רשמי, ברצלונה, אינסטגרם vanehup

בגרמניה, מנגד, עדיין לא סולחים לשחקן. ונסה הופנקוטן, המגישה של רשת ESPN המקומית, צייצה נגד השחקן וכתבה עליו: "באיירן נתנה לו הכל... לפעמים אנחנו מאוד כפויי טובה". לאחר מכן אף הוסיפה: "אין אדם שאין לו תחליף! אף אחד! אם אתה רוצה ללכת, לך!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully