וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבנדובסקי: "הייתי רוצה לשכוח את השבוע האחרון, שני הצדדים עשו טעויות"

עודכן לאחרונה: 17.7.2022 / 19:54

הקשיים במעבר לברצלונה ("היו הרבה שמועות שקריות"), קבוצתו החדשה ("המועדון נמצא בדרך הנכונה לחזור לטופ") והסיבה לעזיבת באיירן מינכן ("רציתי לשחק בליגה אחרת, קיבלתי את ההחלטה הזו כבר מזמן")

פיני זהבי עם רוברט לבנדובסקי/פיני זהבי

רוברט לבנדובסקי מתחיל פרק חדש בקריירה. אחרי שמונה שנים בבאיירן מינכן, אינספור שערים וזכייה בכל תואר אפשרי, החלוץ הפולני ינסה לשחזר את ההצלחה בברצלונה, מועדון הפאר שרוצה לחזור לגדולה גם בליגת האלופות אחרי כמה שנים שבהן הוא חווה בעיקר השפלות.

היום (ראשון) לבנדובסקי התראיין ל"בילד" הגרמני וסיכם את התקופה בבאיירן מינכן: "אני רוצה להודות לאוהדים של באיירן. אפילו בשבוע האחרון במינכן, כשהיו הרבה בעיות, הם תמכו בי. הבחנתי בזה שהם עמדו מאחוריי והבינו את ההחלטה שלי".

על התקופה בבאיירן מינכן: "היו לי שמונה שנים נפלאות כאן. אני מקווה שנשכח מה שהיה בשבועות האחרונים. קרו דברים שלא היו צריכים לקרות מכיוון שני הצדדים. הדבר הכי חשוב הוא מה שהשגנו ביחד".

רוברט לבנדובסקי, סאדיו מאנה, שחקני באיירן מינכן. רויטרס
קיבל החלטה לעבור לליגה אחרת. לבנדובסקי/רויטרס

על התקופה הקשה שעבר עד המעבר לברצלונה: "השבועות האחרונים היו קשים. זה לא קל עבורי למצוא את המילים הנכונות. יש הרבה דברים שעוברים לי בראש. ניסיתי להישאר רגוע וליהנות מהחופש עם המשפחה. הייתה לי תקופה נפלאה כאן, רגעים בלתי נשכחים. אני יודע מה שנאמר ונכתב. היו דברים לא הכרחיים, הרבה שמועות שקריות. אני רוצה לשכוח את כל השבוע האחרון במיוחד. לא צריך להיות צל על התקופה שלי בבאיירן. אני חושב ששני הצדדים שמחים עכשיו. באיירן קיבלה עליי הרבה כסף ואני קיבלתי את מבוקשי לשחק בברצלונה".

על ברצלונה קבוצתו החדשה: "לברצלונה היו בעיות בעונה שעברה, אבל יש למועדון הזה פוטנציאל עצום והם עשו החתמות טובות. אני חושב שהמועדון בנתיב הנכון לחזור לטופ. המטרה שלי היא ברורה מאוד - לעזור לברצלונה לנצח".

לשאלה מדוע הוא בחר בברצלונה הוא ענה: "רציתי לשחק בליגה אחרת, קיבלתי את ההחלטה הזו לפני הרבה זמן כבר. אני חייב לומר שזו היתה ההחלטה הקשה ביותר בחיי. הניסיון והגיל שלי בהחלט עזרו לי. כשחקן צעיר, הייתי יותר לחוץ ומתוח. עכשיו אני יותר מבין מה שקורה, מה שנאמר ונכתב על הסיטואציה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully