וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע מחכה לשחרור הבינלאומי של סלמאני. חטואל ייעדר מול מינסק

בקבוצה לוחצים על האמרבי במטרה לשתף את החלוץ במשחק הראשון מול הבלארוסים (חמישי, 20:30, ספורט1). האכזבה: חטואל שנמצא בכושר מצוין, סובל מכאבים

תקציר: מכבי חיפה - הפועל באר שבע 4:3/ספורט1

אחרי החתמת אסטריט סלמאני, בהפועל באר שבע לוחצים על האמרבי השבדית לקבל בזמן את השחרור הבינלאומי שלו, על מנת שניתן יהיה לרשום אותו כבר למשחק מול דינמו מינסק (חמישי, 20:30, ספורט1) במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות הקונפרנס ליג. סלמאני כבר התאמן אתמול בבוקר עם השחקנים ששיחקו בהרכב מול מכבי חיפה בשבת והערב הוא כבר צפוי לערוך אימון מלא עם כל הקבוצה.

המאמן אליניב ברדה מתכוון להשתמש בו מחרתיים, מאחר שסלמאני מגיע בכושר משחק ובכושר גופני טוב מכיוון שהליגה בשבדיה בעיצומה והוא כבר שיחק לא מעט. סלמאני מתוכנן להיות ברוב המשחקים חלוץ מטרה והוא ייאבק עם תומר חמד על עמדת החלוץ המרכזי. הוא גם יכול לשחק באגף, בדרך כלל בצד שמאל, אבל ברוב הזמן הוא ישחק ברחבה.

אסטריט סלמאני עם מנכ"ל הפועל באר שבע גיא פרימור. הפועל באר שבע, אתר רשמי
ברדה רוצה להכניס אותו לעניינים במהירות. סלמאני/אתר רשמי, הפועל באר שבע

מי שיחמיץ כמעט בוודאות את המשחק מול דינמו מינסק מחרתיים הוא רותם חטואל שסובל מכאבים ברגלו כתוצאה מלחץ עצבי. חטואל היה בכושר מצוין במחנה האימונים בפולין ובקבוצה מאוכזבים מכך שהוא לא יוכל לשחק.

אחרי הניצחון בחיפה בשבת, מצפים בהפועל באר שבע להרגיש את הקהל הביתי כבר מחרתיים בטרנר. בקבוצה מצפים לדחיפה של הקהל במשחק הראשון מבין שניים. כזכור, גם משחק הגומלין מול הקבוצה הבלארוסית ייערך בטרנר וזה מהווה יתרון מבחינת הפועל באר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully