וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסטריט סלמאני חתם לשלוש שנים בהפועל באר שבע: "תודה על האמון בי"

18.7.2022 / 10:40

הקוסוברי, שכבש 11 שערים ובישל 7 בשנתיים האחרונות בהאמרבי, ישלים את מצבת החלוצים של ברדה: "נרגש מאוד לפתוח פרק חדש בקריירה". המנכ"ל פרימור: "עבדנו רבות מאחורי הקלעים כדי שהעסקה תצא לפועל". ייכלל בסגל מול מינסק? (ה', 20:30, ספורט1)

תקציר: מכבי חיפה - הפועל באר שבע 4:3/ספורט1

אחרי הזכייה באלוף האלופים ולפני משחק פתיחת הקמפיין האירופי, הפועל באר שבע מצאה את החלוץ שחיפשה. הקבוצה הודיעה היום (שני) על צירופו של החלוץ הקוסוברי אסטריטו סלמאני (25), שנרכש מהאמרבי השבדית.

סלמאני, שחקן נבחרת קוסובו, עשוי להירשם לסגל הקבוצה כבר במשחק הקרוב מול דינמו מינסק ביום חמישי (20:30, ספורט1). הוא ישלים את מצבת החלוצים של אליניב ברדה לצד תומר חמד, איתי שכטר, יוג'ין אנסה, רותם חטואל ושגיב יחזקאל.

העסקה קצת פחות יקרה מהדיווחים הראשוניים בשבדיה: רכישת כרטיסו של הקוסובארי היא תמורת 650 אלף יורו, לכך יתווספו בונוסים שונים על פי ההישגים המקצועיים של הפועל באר שבע באירופה.

אסטריט סלמאני עם מנכ"ל הפועל באר שבע גיא פרימור. הפועל באר שבע, אתר רשמי
החלק האחרון בפאזל? סלמאני/אתר רשמי, הפועל באר שבע

צפו בביצועיו של סלמאני

סלמאני, שנולד וגדל בשבדיה למשפחה ממוצא קוסוברי, נחשב לחלוץ רחבה מהסוג הקלאסי. בשנתיים האחרונות במדי האמרבי הוא כבש 11 שערים ובישל 7 ב-39 הופעות ליגה. הוא הצטרף לקבוצה בקיץ 2020 מקבוצת ורברגס במדיה כבש 15 שערים ובישל 6 ב-24 הופעות. ב-2021 הוא קיבל זימון בכורה לנבחרת קוסובו במדיה רשם 5 הופעות וכבש שער אחד.

אסטריט אמר לאחר החתימה: "אני נרגש מאוד לפתוח פרק חדש בקריירה שלי ורוצה להודות לצוות המקצועי והניהולי על האמון בי. שמעתי הרבה על המועדון והאוהדים הנפלאים ואני מצפה בקוצר רוח לפגוש אתכם ביום חמישי".

מנכ"ל המועדון, גיא פרימור: "אני מברך את אסטריט על הצטרפותו למועדון. עבדנו רבות מאחורי הקלעים מנת שהעסקה הזו תצא לפועל ואני בטוח שאסטריט יהווה תוספת כוח משמעותית לחלק ההתקפי שלנו העונה. אני מאחל לו הצלחה רבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully