וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריה קסאטקינה יצאה מהארון: "ברוסיה זה לעולם לא יהיה מקובל"

עודכן לאחרונה: 19.7.2022 / 12:55

הטניסאית הרוסייה דיברה בגלוי על היותה ביסקסואלית: "כמו שהדברים מתנהלים כרגע, אין סיכוי שנראה אישה עם אישה ברחוב"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 18.7/ספורט1

הטניסאית הרוסייה דריה קסאטקינה, שמדורגת במקום ה-13 בעולם והגיעה השנה לחצי גמר רולאן גארוס, הצהירה בשנה שעברה שהיא ביסקסואלית. במהלך שיחה עם ידיד השבוע היא סיפרה שיש לה בת זוג כרגע ודיברה על חוסר הסובלנות כלפי הקהילה הלהט"בית ברוסיה.

דריה קסאטקינה טניסאית רוסייה. Robert Prange, GettyImages
מסתכנת. קסאטקינה/GettyImages, Robert Prange

"יש כל כך הרבה נושאים שהם טאבו ברוסיה וחלק מהם הרבה יותר חשובים מזה, אז זה לא מפתיע. ההכרה של מישהו שרוצה להיות הומו או מישהו שרוצה להיות לסבית, זה מגוחך. אין דבר קל יותר בעולם מאשר להיות סטרייט. ברצינות, אם אפשר היה לבחור, אף אחד לא היה בוחר להיות הומו ואף אחת לא הייתה בוחרת להיות לסבית. זה הופך את החיים להרבה יותר קשים, במיוחד ברוסיה, אז למה שמישהו יבחר בזה?".

כשנשאלה מתי יהיה לגיטימי שגבר וגבר יחזיקו ידיים ברחוב ברוסיה או אישה ואישה, ענתה הטניסאית: "לעולם לא. אם לשפוט לפי איך שהדברים מתנהלים כרגע, אז בחיים לא. היו לנו כמה דברים חיוביים ונטיות חיוביות במדינה לא מזמן כל כך, בסביבות המונדיאל, התקרבנו קצת אל המערב".

קסאטקינה המשיכה ואמרה: "לחיות בארון זה בלתי אפשרי, בטח לטווח הארוך. זה קשה מדי. אין לזה שום הצדקה, כל הזמן רק תהיה מרוכז בזה, עד שתצא מהארון. ברור שזה תלוי בך, כלומר מה תספר וכמה. הדבר הכי חשוב הוא לחיות בשלום עם עצמך ושכולם יילכו להז***ן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully