וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרישה קרובה? פדרר: "אם לא אהיה תחרותי, עדיף לעצור"

עודכן לאחרונה: 12.7.2022 / 13:30

הטניסאי האגדי שהשלים שנה בלי לשחק, דיבר על עתידו: "טניס הוא חלק גדול מחיי, אך לא כל מי שאני. אני מתגעגע לטניס, אבל טוב לי גם בבית"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 12.7/ספורט1

שנה שלמה חלפה מאז שרוג'ר פדרר שיחק טניס בפעם האחרונה. זה קרה בווימבלדון בשנה שעברה ומאז השוויצרי, שלדעת רבים נחשב לטניסאי הטוב בהיסטוריה, נאבק כדי לחזור לכשירות. פדרר לא נכלל גם בדירוג ה-ATP האחרון בגלל שהוא מושבת במשך שנה ונראה כי הטניסאי בן ה-40 קרוב מתמיד לפרישה.

"אני מאוהב במשחק הזה, אבל אם לא אהיה תחרותי יותר עדיף לעצור", אמר פדרר בריאיון לכלי תקשורת בהולנד, "טניס הוא חלק מהחיים שלי, אבל הוא לא כל הזהות של מי שאני".

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. רויטרס
הפרישה קרובה? פדרר/רויטרס

פדרר, שזכה ב-20 תארי גרנד סלאם בקריירה המדהימה שלו, סיפר שהוא דווקא די נהנה מהחופש שלו כרגע: "אם להיות כנה, די טוב לי בבית. ברור שאני מתגעגע לטניס, אבל גם החיים בבית טובים".

אז מתי פדרר יחזור לשחק? השווייצרי מתיימר לשחק בטורניר לייבר בספטמבר לפני שישחק בטורניר הביתי שלו בבאזל חודש לאחר מכן. אם פדרר לא יצליח לחזור לשחק, ייתכן מאוד שהוא גם ישקול לסיים את אחת הקריירות הכי מוצלחות של ספורטאי כל שהוא. כזכור, נובאק דג'וקוביץ' חלף על פני פדרר עם זכייה בגרנד סלאם ה-21 שלו בווימבלדון שרק הסתיים. אם הולכים אחורה, אז ב-2010 רוג'ר פדרר זכה באליפות אוסטרליה, שהייתה תואר הגרנד סלאם ה-16 שלו. באותו שלב לדג'וקוביץ' היה תואר גרנד סלאם אחד בלבד: אליפות אוסטרליה ב-2008. כאמור, אז הפער בין פדרר לדג'וקוביץ' עמד על 15 תארים, עכשיו הסרבי כבר עקף אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully