וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון עדרי הושאל לאדומים אשדוד, גיא שטח חתם ברמת השרון

מכבי תל אביב החתימה לשלוש שנים את שחקן נבחרת הנוער ושלחה אותו להתחשל בלאומית, קשר מכבי יבנה חזר לקדנציה שנייה בשרון. רז כהן הצטרף להפועל רמת גן

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 18.7/ספורט1

הפועל אדומים אשדוד, שהייתה האחרונה להתחיל להתארגן לעונה החדשה בליגה הלאומית, ממשיכה לבנות את הסגל שלה והיום (שני) קיבלה בהשאלה ממכבי תל אביב את המגן/בלם שון עדרי. שחקן נבחרת הנוער של ישראל חתם על חוזה לשלוש שנים נוספות אצל הצהובים (עם אופציית הארכה) ויתחשל בקבוצה מליגת המשנה.

פרט אליו, אדומים אשדוד החתימה גם את המגן הימני סהר דבח בן ה-24, שגדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה ושיחק בעונה הקודמת במ.ס. כפר קאסם. "אני שמח להצטרף למועדון חם ומשפחתי", אמר דבח. "מחכה לנו עונה מרגשת, מצפה כבר לפגוש את הקהל".

מיכאל אשכנזי, שחקן כנף בן 23 שהבקיע בעונה שעברה שער אחד בהפועל עפולה, חתם גם הוא לעונה אחת: "אני מצטרף למשפחה מדהימה ומקווה שנעמוד בכל המטרות שלנו השנה".

אתמול הודיעה הקבוצה מאשדוד על צירופו של הבלם טל מכלוף מהפועל כפר סבא ולאחר מכן החתימה גם את השוער מתן זלמנוביץ' ששיחק לצדו ואת הקשר ים כהן מהפועל אום אל פאחם. חיים לוי חזר אחרי שאימן את הקבוצה בליגה א' ולעוזרו מונה שחקן העבר דוד רביבו.

שון עדרי שחקן מכבי תל אביב חותם על חוזה. מכבי תל אביב, אתר רשמי
יקבל דקות משחק בלאומית. שון עדרי/אתר רשמי, מכבי תל אביב

* גיא שטח, שהצטיין במדי מכבי יבנה עם 12 שערים והיה אחד השחקנים הטובים בליגה א' דרום בעונה שעברה, חזר לקדנציה שנייה בהפועל ניר רמת השרון. הקשר בן ה-24, בוגר מחלקת הנוער של מכבי תל אביב, חתם על חוזה לשלוש שנים.

* רז כהן, קשר הפועל תל אביב לשעבר ששיחק בעונה הקודמת בהפועל אום אל פאחם והפועל עפולה, חתם לעונה אחת בהפועל רמת גן. הקשר בן ה-27, שגדל בהפועל כפר סבא ושיחק איתה בליגת העל, מצטרף לבן מיזן, לירן אלמליח וההולנדי כריס דייויד שחתמו בימים האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully