וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופיר חיים בקבלת הפנים לנבחרת הנוער: "הדרך שלנו זו הגאווה שלי"

הנבחרת התקבלה באירוע חגיגי. המאמן: "עשינו משהו מדהים, קצת מאוכזב שלא זכינו". מדמון: "גאה להגיד שאני הקפטן של סגנית אלופת אירופה". גלוך: "ההייפ סביבי? לא צריך להתרגש"

קבלת הפנים של נבחרת הנוער/צילום וידאו: יותם רונן, עריכה: אביעד בללי

לאחר טורניר בו רשמה מספר הישגים היסטוריים, בראשם המקום השני באליפות אירופה עד גיל 19 והבטחת המקום באליפות העולם בעוד שנה, נחתה היום (ראשון) נבחרת הנוער של ישראל בארץ. בשעה זו, זוכרים השחקנים של אופיר חיים לקבלת פנים חגיגית בבית הנבחרות לכבוד הקמפיין הבלתי נשכח, כאשר בין אלו שבאו לברך נמצאים גם שר התרבות והספורט חילי טרופר וגם יו"ר ההתאחדות לכדורגל אורן חסון.

מאמן נבחרת הנוער אופיר חיים עם יו"ר ההתאחדות אורן חסון. דני מרון
זכה לכבוד מיוחד. המאמן אופיר חיים עם יו"ר ההתאחדות אורן חסון/דני מרון
מאמן נבחרת הנוער של ישראל אופיר חיים מורם על ידי השחקנים. דני מרון
מקבל אהבה. השחקנים מניפים את אופיר חיים/דני מרון

המאמן אופיר חיים אמר: "עשינו משהו מדהים, אבל אני קצת מאוכזב שלא הבאנו את הגביע. אני שמח בשביל כולם על ההישג האדיר, שמח בשביל אב שלי שיושב פה היום. כל החיים הוא רדף אחריי שאהיה שחקן, הוא לא חשב שאהיה מאמן, רק רוצה לעשות אותו מאושר. השחקנים נכנסו ללב שלי, בטוח שהם מרגישים את זה. הדרך שלנו זו הגאווה הגדולה שלי. שיחקנו כדורגל מצוין, אמרתי לשחקנים שהם לא פחות טובים מאף אחת אחרת והרגשתי שהם מאמינים בזה".

הקפטן אילי מדמון: "זו זכות גדולה להיות חלק מהדבר המדהים הזה, גאה להגיד שאני הקפטן של סגנית אלופת אירופה. כמובן שרצינו לעשות הכל בשביל להיות אלופי אירופה וזה לא הספיק, אבל אני גאה במי שנמצא פה. אופיר חיים בן אדם מדהים, מעבר למאמן, הוא גם חבר של כל אחד מהשחקנים. הוא יודע לגעת בלב, זה מעבר לפן הטקטי. כל ההצלחה והמילים החמות מגיעות לו, הוא עושה עבודה מדהימה".

מאמן נבחרת הנוער של ישראל אופיר חיים עם אילי מדמון והמשנה למנהל הטכני של נבחרות ישראל בוני גינצבורג. דני מרון
התקבלו כגיבורים. מדמון, חיים וגינצבורג/דני מרון
אוסקר גלוך. דני מרון
הכוכב הגדול. אוסקר גלוך/דני מרון

לאחר האירוע, כוכבי הנבחרת ניגשו למיקרופונים וענו על שאלות. הקפטן מדמון סירב להתייחס לעתידו בהפועל באר שבע ואמר: "זו חוויה עצומה לכל החיים. אין מרגש מלראות את דגל ישראל מונף ככה. הראינו יכולות, הראינו את יחסי הכוחות מול השחקנים בנבחרות האחרות שאמורים להימכר בעוד כמה שנים. זה רק ימשיך וייראה יותר טוב. מתחילים לפנטז על המונדיאליטו, אשמח לקבל את אנגליה ולהדיח אותה בשלב הראשון".

הכוכב הגדול של הנבחרת, אוסקר גלוך, אמר: "עוד לא מעכלים. מצד אחד יש תחושות טובות שהצלחנו לרגש ולשמח מדינה שלמה, ומצד שני אכזבה שלא זכינו בסוף. כיף גדול שנבחרתי ל-11 של הטורניר. ההייפ סביבי? לא צריך להתרגש יותר מדי, צריך לקחת את זה למקום הטוב ביותר".

על עתידו אמר גלוך: "אני עוד לא יודע מה יהיה, אחזור בחמישי לאימונים ונראה. האימונים במכבי תל אביב עזרו לי מבחינה פיזית, אבל גם הבאתי את עצמי טוב לטורניר".

אל ים קנצפולסקי. דני מרון
גיבור חצי הגמר. אל ים קנצפולסקי/דני מרון
נבחרת הנוער. דני מרון
הישג חסר תקדים. נבחרת הנוער/דני מרון

נבחרת הנוער של ישראל רשמה מספר הישגים היסטוריים באליפות אירופה שנערכה בסלובקיה. השחקנים של אופיר חיים השיגו ניצחון ראשון אי פעם בטורניר כשגברו על נבחרת אוסטריה בשלב הבתים, מה שסייע להם בסופו של דבר להגיע לחצי הגמר ולהבטיח לראשונה בתולדות הנבחרת את ההשתתפות במשחקי גביע העולם לנוער - המונדיאליטו - בקיץ הבא.

נוסף על כל זה הדהימו הכחולים-לבנים את המועמדת מספר 1 לזכות בטורניר, צרפת בחצי הגמר עם ניצחון 1:2. בגמר נגמר המסע המופלא של נבחרת הנוער של ישראל, עם הפסד 3:1 בהארכה לנבחרת אנגליה, לאחר שהישראלים כבר הוליכו 0:1 משער של אוסקר גלוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully