וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כבר סיכמנו הכל עם פולהאם, אבל אז סולומון חתם שם בחינם"

מנכ"ל שחטאר על החלטת פיפ"א שגזלה מהאוקראינים 7.5 מיליון יורו דמי העברה עבור הישראלי: "בגללה הם חזרו בהם מההסכם. לא היינו יכולים לעשות כלום"

תקציר: פולהאם - בנפיקה 5:1/ספורט1

שחטאר דונייצק ממשיכה במאבק נגד הפסיקה של פיפ"א שגרמה למועדון האוקראיני לאבד שחקנים זרים ללא תמורה כספית, כשאחד מהם הוא מנור סולומון שעזב לפולהאם. מנכ"ל שחטאר סרגיי פלקין צוטט בכתבה שפורסמה היום (שני) ב"אתלטיק", במסגרתה התייחס לעזיבתו של הקשר הישראלי.

"כמעט החלפנו טיוטות חוזהו וסיכמנו הכל, אבל כשפיפ"א הודיעה על ההחלטה הזו, פולהאם שלחה לנו מייל ואמרה שבגלל הפסיקה הם חוזרים בהם מההסכם והתנאים, ולוקחים את השחקן. לא היה שום דבר שהיינו יכולים לעשות. הוא חתם על חוזה איתם והפך לשחקן פולהאם", סיפר פלקין הזועם, כאשר בקבוצתו החדשה של סולומון סירבו להגיב לכתבה.

מנור סולומון "במדי" פולהאם. יונתן חדד, מערכת וואלה! NEWS
חתם בחינם. מנור סולומון/מערכת וואלה! NEWS, יונתן חדד

כזכור, שחטאר נפגעה קשות מפסיקת פיפ"א מה-21 ביוני, לפיה שחקנים ומאמנים זרים בליגה האוקראינית יוכלו להשהות את החוזים שלהם עד סוף יוני 2023, אלא אם כן יגיעו להבנות על התרת חוזה במועדון האוקראיני שלהם עד ה-30 ביוני השנה. למעשה, החלטה זו הותירה לשחטאר תשעה ימים בלבד לנהל משא ומתן עם הזרים, ופולהאם הייתה המרוויחות הגדולות מהעניין, כאשר במקום לשלם 7.5 מיליון עבור מנור סולומון כפי שסיכמה עם הקבוצה מדונייצק, הישראלי הצטרף אליה בחינם.

פסיקה זו הגיעה כמובן על רקע המתקפה הצבאית של רוסיה על אוקראינה. כעת, שחטאר תובעת מפיפ"א פיצוי על נזק כלכלי המוערך ב-50 מיליון יורו, עבור מכירות של ארבעה שחקנים זרים שלא יצאו לפועל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully