וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באנגליה מעריכים: פולהאם מנסה לקבל את מנור סולומון בחינם

ב"אתלטיק" הסבירו: הישראלי טרם חתם כי המועדון הלונדוני בונה על פסיקה של פיפ"א לפיה הוא יכול לעזוב את שחטאר ללא תמורה

סיכום עונת 2021/22 של ספורט1/ספורט1

יומיים אחרי הדיווח על כך שניס מנסה לחטוף את מנור סולומון מפולהאם, ב"אתלטיק" הבריטי ניסו להסביר הערב (שבת) מדוע מעברו של הקשר הישראלי לעולה החדשה לפרמיירליג טרם הושלם, על אף שדווח כבר לפני מעל שבועיים שהעסקה על סף סגירה.

בכתבה שפורסמה על רקע העובדה שפולהאם החתימה עד כה רק שחקן אחד, כשנותרו חודש וארבעה ימים בלבד עד המשחק שלה מול ליברפול במחזור הפתיחה של הליגה האנגלית, הועלתה התהייה כי ייתכן שרכישתו של סולומון לא הושלמה בעקבות פסיקה חדשה של פיפ"א מלפני 11 ימים, לפיה שחקנים זרים בליגה האוקראינית יוכלו להשהות את החוזים שלהם עד סוף יוני 2023, אם המועדונים האוקראינים לא יסגרו עסקאות עבורם עד ה-30 ביוני שחל ביום חמישי האחרון.

למעשה, המשמעות של תקנה זו היא שסולומון, שחתום לעוד שנה וחצי, יכול להשתחרר משחטאר דונייצק מבלי שזו תקבל עבורו תמורה, כיוון שהמעבר לפולהאם לא נחתם עד יום חמישי האחרון. גם השאלה של הישראלי לעונה הייתה מחזירה אותו לשחטאר חצי שנה לפני תום חוזהו, ומשאירה את האוקראינים ללא תמורה כספית. מנכ"ל שחטאר התלונן לאחרונה על הנזק שהחלטת פיפ"א גורמת לקבוצתו, שם מאמינים כי בשל כך נפלה העסקה עם פולהאם. במועדון הלונדוני סירבו להגיב לפרסום ב"אתלטיק".

מנור סולומון שחקן נבחרת ישראל. רויטרס
פולהאם מנסה לקבל אותו בחינם? סולומון/רויטרס

כזכור, תחילה פסקה פיפ"א בחודש מרץ כי לשחקנים זרים בליגה האוקראינית יתאפשר לעבור לקבוצות אחרות מחוץ לחלון ההעברות, וסולומון היה אמור לעבור לפולהאם בסכום שהוערך בכ-10 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully