וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בצרפת: ניס נפגשה עם סוכנו של סולומון ועשויה להחתימו

הכוכב הישראלי סומן על ידי המאמן לוסיאן פאברה כיעד מרכזי לחיזוק, והקבוצה מהריביירה אופטימית שתוכל לחטוף אותו מפולהאם

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 30.6/ספורט1

האם מעברו של מנור סולומון לפולהאם עומד להתפוצץ בפעם השנייה? למרות שהקשר הישראלי כבר סיכם בעולה החדשה לפרמיירליג, בצרפת דווח היום (חמישי) שניס נכנסה לתמונה ונפגשה בשעות האחרונות עם סוכנו של סולומון, שעשוי להגיע לקבוצה מהריביירה בסופו של דבר.

לטענתו של סנטי אאונה מ"פוט מרקאטו", מי שדוחף בכל הכוח להחתים את סולומון הוא המאמן החדש של ניס, לוסיאן פאברה שמונה לפני שלושה ימים. פאברה, כך נכתב, סימן את כוכב נבחרת ישראל כיעד החיזוק הראשי שלו בקבוצה החדשה, ורואה בקשר ההתקפי שחקן שמתאים מאוד לשיטה שלו. בצרפת דווח כי תחושת האופטימיות בניס בנוגע לאפשרות לצרף את סולומון הולכת וגוברת, ובמועדון בטוחים בסיכויים שלהם למנוע את מעברו לפולהאם.

שחקן נבחרת ישראל, מנור סולומון. אודי ציטיאט
מאמן ניס להוט לצרפו. סולומון/אודי ציטיאט

כידוע, באמצע חודש אפריל סוכם כי סולומון יחתום בפולהאם עד 2027, אלא שכחודש וחצי לאחר מכן העסקה נפלה בעקבות קשיים במגעים בין הלונדונים לשחטאר דונייצק, אותה יעזוב הישראלי בשל השבתת הליגה האוקראינית כתוצאה מפלישת הצבא הרוסיה למדינה.

לפני כשלושה שבועות, המועדונים הצליחו להגיע להבנות ופולהאם הייתה אמורה לשלם 10 מיליון יורו עבור רכישתו של סולומון, שהתעקש על רצונו לשחק באנגליה. כעת, עושה רושם שניס בהחלט מהווה אלטרנטיבה אפשרית לישראלי שיחגוג בחודש הבא 23.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully