וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכנף או כמספר 10? באנגליה כבר מנתחים איך פולהאם תשתמש בסולומון

המעבר של כוכב הנבחרת לעולה החדשה קרוב לסגירה, ובתקשורת האנגלית תוהים באיזו עמדה הוא יתופקד - והאם יגרום למאמן לשנות מערך

תקציר: מנצ'סטר סיטי - פולהאם 1:4/פלייר

המעבר של מנור סולומון לפולהאם קרוב מתמיד. אחרי משא ומתן ארוך ומלא עליות וירידות, כוכב נבחרת ישראל צפוי להיות מוכרז בימים הקרובים כשחקן החדש של הקוטג'רס, ולהגשים את שאיפתו לשחק בפרמיירליג.

לפי דיווחים בתקשורת העולמית, שחטאר דונייצק צפויה לקבל תמורת שחקן הכנף שנושק לגיל 23, סכום של 7.5 מיליון יורו. האוקראינים גם ככל הנראה יקבלו 15 אחוזים ממכירה עתידית של סולומון.

כך או כך, באנגליה כבר מתכוננים לבואו של סולומון ומנתחים באיזו עמדה הוא יתופקד. באחד האתרים המקומיים סימנו שני מערכים אפשריים בהם סולומון ישולב בהרכב: הראשון מערך של 4-2-3-1, ששימש את פולהאם בעונה החולפת בצ'מפיונשיפ. במערך כזה, טוענים באנגליה, סולומון עשוי להיכנס היישר לנעליים של פאביו קרבאליו שנמכר לליברפול, ולהיות מתופקד בעמדה פחות מוכרת, כעושה משחק במרכז השדה.

מנור סולומון שחקן נבחרת ישראל. אודי ציטיאט
ייכנס למשבצת המוכרת? סולומון/אודי ציטיאט

אפשרות שנייה היא שמאמן הקוטג'רס מרקו סילבה ישנה מערך, בין היתר כדי לשלב את סולומון בעמדה האידיאלית מבחינתו, כשחקן כנף שמאל. "במערך מסורתי יותר של 4-3-3, סולומון יוכל לשחק בעמדה הטבעית שלו", ציינו באנגליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully