וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פרטים קטנים נותרו": מנור סולומון יוצג בפולהאם

14.6.2022 / 20:23

אחרי סיום פגרת הנבחרות והחזרה לישראל, פרטים קטנים בלבד נותרו לסגירה ובסביבתו של הקשר מאמינים שביממה הקרובה הוא יוכרז כשחקן הקוטג'רס, בכפוף לבדיקות רפואיות

תיקתקנו: סיכום אירועי היום, 14 ביוני/ספורט1

אחרי שסיים פגרת נבחרות מוצלחת מאוד מבחינתו, מנור סולומון עומד בפני פרק חדש בקריירה שלו. על פי ההערכות בסביבתו של שחקן נבחרת ישראל, תוך 24 שעות הוא יוכרז כשחקנה החדש של פולהאם, כאשר "פרטים קטנים נותרו".

שחקן נבחרת ישראל, מנור סולומון. אודי ציטיאט
בקרוב בפרמיירליג. סולומון/אודי ציטיאט

סולומון חזר היום (שלישי) אחר הצהריים ארצה עם הנבחרת ונסע לבקר את משפחתו. השבועיים האחרונים עם נבחרת ישראל עשו לו טוב מאוד וגם שיפרו את מעמדו אצל הקוטג'רס, שעקבו אחריו במשחקים נגד איסלנד ואלבניה. כפי שפורסם כאן, אחרי הצמד מול אלבניה הסתמן כי העסקה תושלם באופן רשמי לאחר סיום פגרת הנבחרות, וכעת ההערכה היא שבתוך יממה ניתן יהיה לחתום על עסקת ההעברה משחטאר דונייצק, בכפוף לבדיקות רפואיות.

בהיעדרו של ערן זהבי, סולומון שיחגוג בעוד כחודש את יום הולדתו ה-23 לקח את המושכות והוביל את הנבחרת למקום הראשון בבית בליגת האומות אחרי שלושה משחקים. הוא בישל ב-2:2 הביתי נגד איסלנד וכאמור הבקיע פעמיים במהפך בחוץ על אלבניה. סולומון יצטרף אל העולה החדשה לפרמיירליג, שתרצה אחרי חמש שנים של תנודה בין הליגה הבכירה לצ'מפיונשיפ לקבע את מעמדה בפרמיירליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully