וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: העברת מנור סולומון לפולהאם תושלם לאחר מסע הנבחרת

11.6.2022 / 19:45

כוכב הניצחון על אלבניה צפוי להשלים את המעבר משחטאר לאחר המשחק באיסלנד. העולה החדשה לפרמיירליג המשיכה במו"מ גם לאחר הסתבכות העסקה בחודש שעבר ותשלם כ-10 מיליון יורו

תקציר ה-2:2 הביתי של ישראל מול איסלנד/ספורט1

"העתיד שלי? תדעו אחרי הנבחרת", אמר מנור סולומון אמש (שישי) לאחר שכיכב עם צמד בניצחון החוץ של ישראל 1:2 באלבניה, וכעת מסתמן כי העברתו לפולהאם תושלם באופן רשמי לאחר סיום חלון הנבחרות הנוכחי, אותו תחתום הנבחרת ביום שני באיסלנד.

דיווחים על סגירת העסקה היו כבר לפני כחודשיים, אבל חודש לאחר מכן נטען כי המעבר נפל סופית בגלל חוסר יכולת של העולה החדשה לפרמיירליג להגיע להסכמות עם שחטאר דונייצק. למרות הצעות מאיטליה ואפשרויות נוספות, המשא ומתן עם פולהאם נמשך בשבועות האחרונים לאור רצונו של סולומון לשחק באנגליה, והתצוגה בליגת האומות גרמה לקוטג'רס להתלהב ולהבין שזה השחקן אותו הם רוצים.

הצדדים הגיעו לסיכום בנוגע לסכום ההעברה שיעמוד על 10 מיליון יורו, והישראלי יחתום על חוזה ארוך טווח.

מנור סולומון שחקן נבחרת ישראל. אודי ציטיאט
התחנה הבאה: אנגליה. מנור סולומון/אודי ציטיאט

סולומון, שיחגוג בחודש הבא את יום הולדתו ה-23, גדל במכבי פתח תקוה ויצא לאירופה בינואר 2019, אז נמכר לשחטאר דונייצק תמורת כ-6 מיליון יורו. הוא היה שותף לדאבל בעונת הבכורה ולשתי אליפויות נוספות, הפך לשחקן הצעיר ביותר שכובש בליגת האלופות (מול אטאלנטה בגיל 20) ולאחר מכן מצא את הרשת גם מול מנצ'סטר סיטי בחוץ. בעונת 2020/21 הבקיע בשני המשחקים מול ריאל מדריד ובמקביל החל להתקדם בנבחרת, כשאמש חגג את הצמד הראשון וסך הכול במאזנו שישה שערים ב-30 הופעות בינלאומיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully