וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי אמר בוטאפוגו? דור פרץ ממשיך להתלבט, ועובר עוד קיץ מבלבל

18.7.2022 / 8:00

הטראומה מוונציה, הלחץ ממנספורד, ההצעה מפרנצווארוש והנסיעות הארוכות לעפולה. מכבי תל אביב מחכה אבל יש הצעות מאירופה. זה קיץ שני שדור פרץ שובר את הראש, ופתאום הפלרטוט של זהבי עם המועדון מריו נראה כמו משחק ילדים

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 18.7/ספורט1

גם אתמול בבוקר (ראשון), כמו בכל יום כמעט בשבועות האחרונים, הניע דור פרץ את הרכב ונסע מהמרכז צפונה לעפולה. על הדשא של המגרש העירוני בבירת עמק יזרעאל חיכה לו מאמן הכושר ערן שדו. פרץ לא היחיד שמגיע לאימונים אישיים אצל שדו בתקופה האחרונה. גם דיא סבע שם, שיר צדק, עומרי בן הרוש ועוד שחקנים שעדיין לא מצאו קבוצה לעונה הבאה. פרץ לא מתעצל. הוא יכול להתאמן קרוב לבית, אבל הוא נוסע להתאמן אצל מאמן הכושר של נבחרת ישראל, כדי להיות מוכן לרגע בו יחליט היכן הוא רוצה לשחק בעונה הבאה.

שלוש הצעות הונחו בפניו מהפרמיירשיפ. בלקפול, האל סיטי ובאחרונה גם מידלסבורו. בבלקפול עובד בן מנספורד שמחזר אחריו נמרצות. מנספורד עזב את מכבי תל אביב כדי לשמש מנכ"ל המועדון ואחרי שפרץ סיים את פרק ונציה, הוא התלבש על הטלפון של אבי נמני הסוכן של פרץ והחל להפציר בשחקן להגיע. יש משהו מאוד קסום בליגת המשנה באנגליה. גם תקווה להגיע ממנה לפרמיירליג הבכירה, אבל גם בלעדי החלום הגדול מדובר באחת הליגות הטובות באירופה עם מועדוני פאר וקהל רב. את פרץ זה בינתיים לא מגרה לחתום.

דור פרץ שחקן נבחרת ישראל בחימום. מאור אלקסלסי
קשיחות וחספוס אין שם באישיות, אלא בעיקר רוך וקושי לקבל החלטה. פרץ/מאור אלקסלסי

זו לא רק הירידה בשכר. 900 אלף יורו נטו הרוויח בעונה שעברה בסריה א'. הייאוש היה הרבה יותר נוח בעיר הגונדולות כשלחשבון הבנק זרם הרבה כסף כל חודש. פרץ בעיקר חושש לעבור שוב עונה דומה לזו שהיתה לו בצפון מזרח איטליה. להתאמן ולא לשחק בסוף השבוע זה משהו שהוא לא יוכל לעבור שוב. אפילו מנספורד החביב שיכול לפרוש עליו את חסותו, לא גורם לו עדיין לקחת מטוס ולנחות באי הבריטי. באחרונה הגיעה גם הצעה מפרנצווארוש אלופת הונגריה. מועדון פאר במדינה שרוצה להתפתח ולצמוח ודור פרץ יכול למצוא בו מקום נוח בליגה לא קשה. אבל גם את זה הקשר לא ממש מצא כאטרקטיבי.

כך יצא שאת הימים האחרונים מעביר פרץ בהמון מחשבות. הוא תמיד היה טיפוס אחר. מופנם, שונה בנוף הכדורגל שלנו. מי שניסה פעם לסמן אותו כמכביסט שלא רואה בעיניים איש ממטר, לא ידע על מה הוא מדבר. דור פרץ הוא הכי רחוק מהשחקן הקשוח שהיה הכי טוב בליגה שלנו לפני שנה וחצי בעונה הראשונה של פטריק ואן לוון. קשיחות וחספוס אין שם באישיות, אלא בעיקר רוך וקושי לקבל החלטה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
דור פרץ שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
יכול להיות כל ההבדל. פרץ/אריאל שלום

את מכבי תל אביב הוא מאוד אוהב. גם בבית של ההורים בהוד השרון מאוד אוהבים. יש לפרץ הורים מיוחדים. הם לא דוחפים אותו בכוח להישאר באירופה. לא חוששים שיצביעו עליו ויגידו שהוא חזר אחרי עונה אחת לישראל. שיעשה מה שטוב לו, הם אומרים לכל מי ששואל, וממש רוצים שהוא יהיה לידם. "מבחינת ההורים של דור, מכבי תל אביב זו אירופה לכל דבר ועניין ואם הוא יחליט לחזור, הם יהיו שלמים לחלוטין עם הבחירה ויהיו מאוד מאושרים", אומרים בקרבת המשפחה.

אוהדי מכבי תל אביב הציפו את פרץ במלא הודעות מאז ההפסד למכבי נתניה ביום חמישי. זו עדיין לא מכבי תל אביב שתהיה בעונה הבאה, אבל הם יודעים שלצד ערן זהבי, דור פרץ הוא שובר שוויון. האיש שיכול לעשות את השינוי ולהפוך את הקערה על פיה כדי להחזיר את האליפות לקרית שלום. בשיא שלו במכבי תל אביב, פרץ החזיק את הקבוצה על הגב בקרב על האליפות הראשונה של ברק בכר במכבי חיפה. הוא היה בכל מקום במגרש. הפך את הקשר שרץ מרחבה לרחבה למושג על שמו בליגה כאן. בעונה שעברה בוונציה הרבה מזה נעלם וגם כשהיה מגיע למשחקי הנבחרת, זה לא היה פרץ היציב והמוצק. העונה באיטליה עשתה לו רע והותירה בו צלקות עמוקות אותן הוא צריך לרפא.

ביום חמישי אחרי המשחק מול מכבי נתניה, אמר ולדאן איביץ' שפרץ וגם אלי דסה צריכים קודם להחליט שהם רוצים לחזור לישראל. פרץ רוצה הרבה יותר מדסה לחזור למכבי תל אביב ואת ההחלטה הוא מתכוון למסור בימים הקרובים. אם יודיע שהחליט לחזור הביתה, תצטרך מכבי תל אביב לפתוח איתו במשא ומתן שעלול לבסוף אף להיות זה שיכשיל את הקאמבק. אם מיטש גולדהאר לא ייתן הוראה לסגור בכל מחיר, זה עלול להימשך זמן רב ומי יודע איך בכלל יגמר. אבל לפני שנמני נקרא לפגישה על החוזה, פרץ צריך להגיד שהוא רוצה ולכך רבים מאוד ממתינים.

  • עוד באותו נושא:
  • דור פרץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully