וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנצווארוש הציעה לדור פרץ מעל חצי מיליון יורו לעונה

7.7.2022 / 14:30

קבוצת הפאר ההונגרית, המחזיקה בארבע אליפויות רצופות ומתמודדת במוקדמות ליגת האלופות, מעוניינת בקשר הישראלי שמבוקש גם בבלקפול ובהאל סיטי, ומתלבט רבות. מכבי תל אביב ממתינה להחלטתו, שצפויה להגיע בימים הקרובים

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 7.7/ספורט1

קבוצת הפאר ההונגרית פרנצווארוש הגישה הצעה מפתה לדור פרץ. אלופת הונגריה בארבע השנים האחרונות, שלפני שנתיים אף שיחקה בשלב הבתים של ליגת האלופות ומופיעה בשלבי המוקדמות בשני המפעלים הבכירים באירופה מדי שנה, מוכנה לשלם לקשר הישראלי שכר של יותר מחצי מיליון יורו נטו לעונה. פרץ, שסיים השבוע באופן רשמי את דרכו בוונציה האיטלקית בתום עונה אחת, בה השתכר כ-900 אלף יורו, שוקל את ההצעה מהקבוצה שהחלה אתמול (רביעי) את דרכה במוקדמות ליגת האלופות עם תיקו 0:0 מול אלופת קזחסטן טובול.

כפי שפורסם כאן בשבת האחרונה, אקס מכבי תל אביב מחזיק גם בהצעה מקבוצת הצ'מפיונשיפ בלקפול, המנוהלת בידי מנכ"ל הצהובים לשעבר בן מנספורד. בנוסף, לפרץ ישנה אפשרות לחתום בהאל סיטי, גם היא מליגת המשנה האנגלית, שמאמנה הוא שוטה ארבלדזה אשר מעריך מאוד את פרץ מהיכרותו עם הקשר בימי מכבי תל אביב. שתי הקבוצות הללו מציעות לשחקן כ-500,000 יורו נטו לעונה.

דור פרץ שחקן נבחרת ישראל. אודי ציטיאט
איפה הוא ינחת? דור פרץ/אודי ציטיאט

לצד ההצעות מאירופה, דור פרץ שוקל גם לחזור לארץ ולחתום במכבי תל אביב שממתינה לו בקוצר רוח. ולאדן איביץ' רוצה מאוד את הקשר שיכול לתת לקבוצתו יתרון על פני האלופה מכבי חיפה ומחזיקת הגביע הפועל באר שבע. פרץ צפוי לקבל החלטה באשר לעתידו בימים הקרובים, כאשר בשלב זה הוא מתלבט מאוד היכן לשחק בעונה הקרובה.

  • עוד באותו נושא:
  • דור פרץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully