וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסביבתו של חוגג מעריכים: המשטרה תאשר את מכירת בית"ר לאברמוב

מקורבים לבעלים: "לא תהיה בעיה לעמוד בתנאים שהציבה משטרה". בקרת התקציבים צפויה להוריד את המועדון לליגה א', אך תוגש עתירה לבית הדין העליון ובמידת הצורך גם לבית משפט אזרחי

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 17.7/ספורט1

בסביבת משה חוגג מעריכים כי המשטרה תאשר את עסקת מכירת בית"ר ירושלים לברק אברמוב, אחרי שהתקבל הבוקר (ראשון) נייר עמדות מהמשטרה ובו תנאים שהציבה לאישור העסקה. על אותם תנאים הגיבו בסביבת חוגג: "לא תהיה בעיה לעמוד בהם. לא צריך להיות קושי לספק למשטרה את מה שביקשה".

באשר למליאת הרשות לבקרת תקציבים שהתכנסה היום, בבית"ר ירושלים מעריכים כי ייצא בקרוב מכתב ובו הודעה כי הקבוצה לא עמדה באישור התקציב ולכן תרד לליגה א', אבל מיד לאחר מכן תעתור בית"ר לבית הדין העליון כנגד ההחלטה וההערכה היא שבית הדין ייתן סעד לחוגג ויפסוק על זמן נוסף שיינתן להעברת התקציב. אם בית הדין העליון לא ייעתר לבקשת בית"ר, תפנה הקבוצה לבית משפט אזרחי ותבקש עיכוב ביצוע לפני דיון.

משה חוגג, ברק אברמוב. ברני ארדוב, דני מרון, דורון שיינר, אתר רשמי
"לא צריך להיות קושי". אברמוב ירכוש את בית"ר בקרוב?/אתר רשמי, ברני ארדוב, דני מרון, דורון שיינר

לכן, בסביבתו של חוגג אופטימיים עדיין כי ברק אברמוב ירכוש את בית"ר ירושלים וטוענים כי הקבוצה האמריקאית הרחק מאחור, אם כי אין להם מידע על החלטה כזו או אחרת של אברמוב ביחס להתנגדות עיריית ירושלים להיות ערבה להלוואה לאברמוב בגובה 10 מיליון שקל.

כפי שפרסמנו מוקדם יותר, גם אם ברק אברמוב ירכוש את המועדון, ייתכן שתקציב שכר השחקנים יהיה נמוך מאוד. הסיבה היא סירובה של עיריית ירושלים לספק ערבות להלוואה, כך שאברמוב יצטרך להשקיע סכומים גבוהים משמעותית מכיסו וכך ייפגע תקציב שכר השחקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully