וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונן חנציס חתם, גם איתמר ישראלי וסתיו נחמני יצאו עם בית"ר למחנה

17.7.2022 / 17:00

קשר מכבי תל אביב הושאל לעונה, החלוץ והשוער יעברו ממכבי חיפה והתייצבו בשדה לקראת הטיסה לאוסטריה. אם ברק אברמוב ירכוש את המועדון ללא הלוואה, תקציב שכר השחקנים צפוי להיות נמוך

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 17.7/ספורט1

בית"ר ירושלים יצאה היום (ראשון) למחנה אימונים באוסטריה כאשר הקבוצה רחוקה מלהיות מוכנה לעונה הקרובה וכמובן שבשלב זה גם לא יודעת באיזו ליגה תשחק. "אף אחד לא חושב שאנחנו במצב נורמלי", אמר גורם במועדון, "אבל עשינו הכל כדי לבנות שלד כלשהו". באוסטריה תקיים בית"ר שלושה משחקי הכנה.

בין השחקנים שהתייצבו לטיסה וייצאו עם הקבוצה למחנה היו גם איתמר ישראלי וסתיו נחמני ממכבי חיפה וכן הקשר רונן חנציס ששייך למכבי תל אביב. בית"ר ירושלים שוחחה עם מכבי חיפה בימים האחרונים על שאילתם של החלוץ והשוער ובשלב זה לא נמסרה הודעה רשמית על מעברם של השניים, אבל הם התייצבו בנתב"ג וימריאו עם חבריהם החדשים למחנה. גם חנציס התייצב בשדה וזמן קצר לפני הטיסה הודיעו המועדונים על כך שהקשר בן ה-20 יצטרף בהשאלה לעונה הקרובה.

אופיר קריאף, אוראל דגני, חגי גולדנברג. אודי ציטיאט
לא ברור באיזו ליגה ישחקו, אבל המחנה ייערך כמתוכנן. קריאף, דגני וגולדנברג/אודי ציטיאט
שחקני בית"ר ירושלים יוצאים למחנה אימונים. אודי ציטיאט
שחקני בית"ר ירושלים בנתב"ג/אודי ציטיאט

מי שלא ייצא עם הקבוצה הוא חלאופילו פלייטר, שאיחר לתחילת האימונים והגיע ללא ויזה, כך שהוא לא יכול לצאת למחנה במועדון זועמים על התנהלותו. בבית"ר אף יבחנו אפשרות להשתחרר מפלייטר בעקבות התנהלותו הבעייתית, עם דגש על כך שאיחר לפתיחת האימונים. "העונה תיפול ותקום מקצועית על הזרים שנצליח להביא, אבל כרגע זה פשוט בלתי אפשרי", אמרו בבית"ר, שם מקווים לצרף חמישה שחקנים זרים.

יש לציין שגם אם ברק אברמוב ירכוש את הקבוצה, ייתכן שתקציב שכר השחקנים יהיה נמוך מאוד. כזכור, אברמוב הציב שלושה תנאים לרכישת בית"ר ירושלים - ערבות של עיריית ירושלים להלוואה, מכירת בני יהודה ואישור משטרה, כשנכון לכתיבת שורות אלו אף אחד מהתנאים עדיין לא מתקיים. בסביבתו של אברמוב סיפרו שאם יצליח להימצא פתרון ללא הלוואה, המשמעות תהיה שהוא יצטרך להשקיע מכיסו האישי סכום גבוה משמעותית מזה שתכנן ומכאן שלא יוכל לעמיד תקציב גבוה לשכר שחקנים.

זהו עשוי להיות יום גורלי עבור בית"ר ירושלים, שמקווה מאוד לקבל ארכה נוספת מבקרת התקציבים וזאת על רקע המגעים לרכישת הקבוצה. מי שממתינה היא מכבי פתח תקווה שראשיה כועסים על הסחבת ומצפים היום מההתאחדות ומהבקרה לסיים את הסאגה כדי לדעת באיזו ליגה ישחקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully