וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ברצלונה היא רק ריבאונד עבור לבנדובסקי. המטרה שלו הייתה להגיע לריאל"

במדריד מנסים לעקוץ את הקטלאנים אחרי העסקה הגדולה: "זו הייתה האופציה הרביעית שלו, לא הייתה לו ברירה". את עיקר המחמאות הם שולחים לפיני זהבי "הגאון"

רוברט לבנדובסקי נפרד משחקני באיירן מינכן/מתוך טוויטר

ברצלונה מתרגשת מהסיכום עם רוברט לבנדובסקי, וכבר ממתינה לו בארצות הברית. הכוכב הפולני צפוי להמריא במהלך היום (ראשון) למיאמי שם יחבור לאימוני קבוצתו החדשה. החלוץ בן ה-33 יחתום לארבע שנים בבארסה, כשהעונה הרביעית תהיה תלויה במימוש של אופציה הדדית של השחקן והקבוצה. בעונה הראשונה הוא צפוי להרוויח כ-9 מיליון יורו, ובשנתיים שלאחר מכן שכרו יירד בהדרגה.

לבנדובסקי התעקש לעבור לברצלונה לאורך כל הדרך, הבהיר זאת לבאיירן מינכן בכל הזדמנות בשבועות האחרונים ואף סירב להיכנס למשא ומתן עם צ'לסי ופריז סן ז'רמן שהביעו התעניינות, אבל במדריד עדיין מתעקשים שבארסה הייתה ברירת מחדל עבורו.

"אין ספק שזו אחת העסקאות הגדולות של השנים האחרונות בספרד, אבל עם כוכבית אחת: אוהדי ברצלונה אולי לא יאהבו את זה, אבל מבחינת לבנדובסקי, בארסה היא סוג של ריבאונד", אמר כתב ה"אס" מרקו רואיס. "המטרה שלו הייתה בראש ובראשונה להגיע לריאל מדריד. בשלב מסוים התוכניות שלו השתבשו כי ריאל לא חיפשה חלוץ ולא הייתה יכולה לשלם לו אחרי שהחתימה את בנזמה. האופציה השנייה שלו הייתה מנצ'סטר סיטי והשלישית פריז סן ז'רמן, אבל אמבפה נשאר ולא באמת היו לה את המשאבים כדי לרכוש אותו ולהעניק לו חוזה שמן".

אילוסטרציה של רוברט לבנדובסקי במדי ברצלונה. מתוך טוויטר, צילום מסך
ברירת מחדל? לבנדובסקי והמדים החדשים/צילום מסך, מתוך טוויטר

בספרד יודעים שלסוכן העל הישראלי פיני זהבי היה תפקיד מכריע בעסקה. זהבי, שידוע ביחסיו הקרובים עם נשיא ברצלונה ז'ואן לאפורטה, נחשב ל"אדריכל העסקה" אחרי שהצליח לגשר על הפערים בין באיירן מינכן לברצלונה והעביר את הקליינט הבכיר שלו לקבוצה שהכי רצה. גם לזהבי צפוי להיות רווח נאה מהעסקה, עם עמלה בגובה 20 מיליון יורו שתשולם בארבע פעימות, אחת כל שנה.

"מבחינתי, פיני זהבי הוא גאון", הוסיף כתב ה"אס" מרקו רואיס. "כמו עם ניימאר שעבר לפ.ס.ז' בזמנו, הוא ידע לשחק טוב מאוד עם הקלפים שהיו לו. הוא השיג לקליינט שלו חוזה אדיר לארבע שנים, זה לא דבר מובן מאליו לשחקן בגיל כזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully