וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכמה עסקת רוברט לבנדובסקי: יחתום בברצלונה לארבע שנים

עודכן לאחרונה: 16.7.2022 / 15:20

אוליבר קאן אישר שבאיירן מינכן הכימה להצעה שמוערכת בכ-50 מיליון יורו כולל בונוסים. החלוץ הגיע להיפרד ועשוי להמריא לקטלוניה עוד היום. פרנקי דה יונג בסגל הקבוצה למשחקים בארה"ב

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 15.7/ספורט1

רוברט לבנדובסקי הצהיר שהוא לא רואה את עצמו משחק בבאיירן מינכן בעונה הקרובה ובמשך שבועות ארוכים קיווה שהבווארים ישתכנעו למכור אותו לברצלונה. אחרי מו"מ ארוך ומתיש, הלילה (בין שישי לשבת) הושגה הסכמה ונראה שלכל המאוחר ביום שני הוא יוצג כרכש החדש והנוצץ של הקטלאנים.

על פי הפרסומים הלילה בגרמניה ובספרד, לבנדובסקי, שיחגוג בחודש הבא את יום הולדתו ה-34, עשוי להגיע עוד היום לברצלונה כדי לעבור בדיקות רפואיות. הוא יחתום לארבע שנים בברצלונה, שתשלם לבאיירן מינכן 45 מיליון יורו וצפויה להעביר 5 מיליון יורו נוספים בהתאם להישגי הקבוצה והשחקן.

לבנדובסקי נכח הבוקר באימון באיירן מינכן וגם נטל חלק, אבל הגיע במטרה להיפרד מחבריו ומהמועדון בו שיחק בשמונה השנים האחרונות. בסרטונים שיצאו מהאימון, ניתן לראות שהשחקן עבר שחקן-שחקן ונפרד ולאחר מכן גם אוליבר קאן אישר בשם באיירן מינכן: "יש סיכום בעל פה עם ברצלונה על מכירת רוברט לבנדובסקי".

לבנדובסקי נפרד משחקני באיירן מינכן באימון הבוקר

רוברט לבנדובסקי, שחקן באיירן מינכן. רויטרס
השיג את מבוקשו. לבנדובסקי/רויטרס

לבנדובסקי עמד במילתו וחזר השבוע לאימוני באיירן מינכן, בניגוד לפרסומים שהוא עשוי להחרים את אימוני פתיחת העונה, אולם המשפחתה נותרה בספרד ואשתו אף רמזה השבוע שגם הם מחכים לשחרור שלו לברצלונה.

רוברט לבנדובסקי הגיע לבאיירן מינכן מהיריבה המושבעת דורטמונד בקיץ 2014 ושבר כמעט כל שיא אפשרי במדי הקבוצה, כולל שבירת שיאו של גרד מולר האגדי בכך שסיים את עונת 2020/21 עם 41 שערי בונדסליגה ובתור זוכה נעל הזהב האירופית. בעונה האחרונה הוא הבקיע 46 שערים בכל המסגרות. במינכן זכה בשמונה אליפויות, בשלושה גביעי גרמניה ומעל הכל בליגת האלופות ב-2019/20.

כאמור לעיל, לבנדובסקי עשוי להגיע עוד היום לברצלונה כדי לעבור בדיקות רפואיות ולהצטרף לקבוצה במסע המשחקים בארצות הברית. הבוקר פרסמה ברצלונה את הסגל שייצא - עדיין ללא לבנדובסקי כמובן - אבל מי שכן נכלל ברשימה הוא פרנקי דה יונג, שאמנם המועדון סיכם על מכירתו למנצ'סטר יונייטד, אלא שבשלב זה הקשר מסרב לעזוב. בסגל נכללים גם עוסמאן דמבלה, ראפיניה, פרנק קסייה ואנדראס כריסטנסן וכן מיראלם פיאניץ' שספק גדול אם יישאר בסגל. סרג'י רוברטו נמצא כשיר וימריא גם הוא לארצות הברית.

לעומתם, שחקנים שיישארו בברצלונה הם הבלם סמואל אומטיטי, הקשר ריקי פוץ' וכן החלוץ הדני מרטין ברייתווייט - שלושתם כידוע לא בתוכניות המקצועיות של צ'אבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully