וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדיבורים למעשים? "לבנדובסקי עשוי להחרים את מחנה האימון של באיירן"

עודכן לאחרונה: 24.6.2022 / 13:29

ב"ספורט" טוענים: אם באיירן לא תשחרר את השחקן לברצלונה, הוא מתכוון להחרים את אימוניה כדי להגביר את הלחץ. הבווארים ישתכנעו?

גם אחרי שהחתימה את סאדיו מאנה תמורת 32 מיליון יורו, באיירן מינכן מסרבת כרגע לשחרר את רוברט לבנדובסקי מלך השערים שלה ונדמה כי לפולני מתחיל להימאס מהמצב הזה. לבנדובסקי, לו יש חוזה רק לעוד עונה אחת במועדון הבווארי, כבר התבטא מספר פעמים על רצונו לסיים את הפרק המפואר בבאיירן ולעבור לברצלונה שחושקת בו ולפי הדיווחים הציעה לבאיירן בסביבות 30 מיליון יורו.

שחקן באיירן מינכן רוברט לבנדובסקי. רויטרס
יחרים את מחנה האימונים של באיירן? לבנדובסקי/רויטרס

על פי "ספורט" הקטלאני, הפולני מתכוון לעבור מדיבורים למעשים ואחרי ששלח מספר מסרים לבאיירן, בעיתון הקטלאני טוענים שלבנדובסקי מתכוון להחרים את מחנה האימונים של באיירן מינכן במידה שזו לא תשחרר אותו בימים הקרובים. בבאיירן מצידם, מנסים לקבל כמה שיותר כסף על השחקן כשעל פי הדיווחים בגרמניה הם יהיו מוכנים למכור אותו רק תמורת 50 מיליון יורו בתשלום אחד, ללא דחייה וללא פריסת תשלומים.

על פי הדיווח עד תחילת השבוע תהיינה התפתחות בגזרת לבנדובסקי, שאם אכן יחרים את מחנה האימונים של הקבוצה, נראה שלא תהיה דרך חזרה ובאיירן תהיה חייבת למכור אותו, או לחילופין לייבש אותו כל העונה - תסריט שממש לא נראה ריאלי לאור העובדה שלבנדובסקי יהיה שחקן חופשי בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully