וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולכת בדרכי נועם: נבחרת העתודה פתחה עם ניצחון 65:69 על יוון

דוברת, עם 19 נקודות ו-8 ריבאונדים, הוליך את אלופת אירופה לפתיחה ברגל ימין ביורובאסקט עד גיל 20. רינסקי הוסיף 11

אחרי שמגפת הקורונה גרמה לביטולו בשנתיים האחרונות, טורניר היורובאסקט עד גיל 20 נפתח היום (שבת) בפודגוריצה שבמונטנגרו, ונבחרת ישראל - אלופת אירופה פעמיים ברציפות למי ששכח - עשתה זאת ברגל ימין עם ניצחון 65:69 על נבחרת יוון.

נועם דוברת, קפטן הנבחרת ואחד האמונים על משימת ההובלה שלה במסע ההגנה על התואר, סיפק הופעה מצוינת שכללה מנהיגות, יכולת גבוהה והתעלות במאני טיים מול יריבה עיקשת, שהסגל שלה כולל את אחד הכישרונות הבולטים באליפות: פורוורד פנאתינייקוס לפטריס מנדזוקאס.

ישראל נראתה מצוין בהתקפה במחצית הראשונה, עם שבע שלשות מ-15 ניסיונות שאפשרו לה לעלות ליתרון של 14 נקודות. עם זאת, ברבע השלישי ההגנה היוונית השתפרה ושחקניו של אורן אהרוני נקלעו לבצורת. למזלם, בשלהי המשחק הגיעה ריצת 3:13 שבזכותה הנבחרת ברחה בחזרה לדו ספרתי, וסגרה עניין בדרך לסמן וי ראשון בטורניר.

קלעו לישראל: נועם דוברת 19 ו-8 ריבאונדים, הראל רינסקי 11 (3/4 לשלוש), גלעד לוי (8 ריבאונדים) ועמית אהרוני 9 כל אחד, רון ציפר 6, אבנר דרור 5, רועי פריצקי ואליעד טל (11 ריבאונדים) 4 כל אחד, איתן בורג 2.

נבחרת העתודה של ישראל בכדורסל. fiba.com, אתר רשמי
פתיחה מוצלחת לנבחרת ישראל/אתר רשמי, fiba.com

מהלך המשחק

רבע 1:

דוברת היה חתום על 10 הנקודות הראשונות של ישראל במשחק, בשני אסיסטים לשלשות של אהרוני ורינסקי ובנקודות משלו. סלים של אוגלו וטאנוליס קלעו את הסלים הראשונים של יוון, אך אליעד טל קבע 4:13 בשלשה נוספת שהזעיקה פסק זמן יווני. ליי אפ של דוברת ועוד צליפה של אהרוני מרחוק העלו את ישראל לפלוס 14, אוגלו עצר את הסחף אבל בנו של המאמן תרם עוד שתיים מהקו. מנדזוקאס עלה על הלוח עם חדירה ואז שלשה, אבל אבנר דרור קלע בתווך ורון ציפר חתם את הרבע בקליעה מחוץ לקשת - 12:25 ישראל.

רבע 2:

ציפר ירה שלשה נוספת, ניקולאידיס השיב באותו מטבע ולוי הטביע נקודות בכורה. מנדזוקאס צימק, קורופאקיס קלע תוך סחיטת עבירה מהסנטר הישראלי והוריד ל-30:19. דוברת שב מהספסל עם נקודות, פיליוס צלף מרחוק. קפטן הנבחרת המטיר שלשה משלו, אבל איבוד כדור הוביל לתשובה של מנדזוקאס בדמות שלוש נקודות. דרור פילס את דרכו לסל ועבירה, והעלה ל-25:38. חדירה מוצלחת של צאמיס ושלשה של בזינאס קירבו את היריבה למינוס 8. פריצקי ודוברת קלעו סלים, אך מנדזוקאס ופיליוס הקטינו ל-42:35 בהפסקה.

עמית אהרוני, שחקן נבחרת העתודה של ישראל. fiba.com, אתר רשמי
אלופת אירופה התחילה עם ניצחון. עמית אהרוני/אתר רשמי, fiba.com

רבע 3:

רינסקי החל את המחצית עם חמש נקודות אישיות, אוגלו ענה במהלך של שלוש נקודות. צמד דאנקים של לוי וקליעת בונוס שלו מהקו הרחיקו את ישראל ל-38:52, בזינאס צימק, שלשות של אוגלו וניקולאידיס קירבו את ייוון למינוס 6 בלבד. סל פריצקי נענה בצליפה נוספת של אוגלו מעבר לקשת, נקודת עונשין של אהרוני סגרה את הרבע ב-49:55 לישראל.

רבע 4:

קלוגירוס ניצל אסיסט נפלא כדי להקטין, ישראל המשיכה לסבול מבצורת בהתקפה ומנדזוקאס עם ארבע רצופות קבע שוויון ראשון במשחק. בורג העיר את הנבחרת ודוברת עם ארבע נקודות העלה ל-55:61. קלוגירוס קיזז את הפער בחצי עם שלשה, אבל דוברת חדר נפלא ולוי דייק מחצי מרחק, לפני שרינסקי קבר שלשה מהפינה והקפיץ את ההפרש ל-10, פחות משתי דקות לסיום - 58:68. קולוורוס ופיליוס הורידו לשש, טל קלע את הנקודה האחרונה של ישראל ושלשה של ניקולאידיס לפרוטוקול קבעה את תוצאת הסיום, 59:69.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully