וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר הפריצה שלו? כשגלעד לוי קירקס את הגבוהים של נבחרת ישראל

הסנטר הענק שחתם בהפועל ירושלים אמור להיות עמוד התווך של העתודה באליפות אירופה שתצא לדרך מחר במונטנגרו. סרטון המהלכים שלו נגד הנבחרת הבוגרת מראה שהוא בדרך הנכונה

הביצועים של גלעד לוי במשחק האימון של נבחרת העתודה נגד הנבחרת הבוגרת/באדיבות איגוד הכדורסל

גלעד לוי לא קיבל את הבמה בנבחרות הצעירות של ישראל בשנים קודמות משלל סיבות, אבל באליפות אירופה לנבחרות עתודה שתצא לדרך מחר (שבת) במונטנגרו מצופה ממנו להיות עמוד התווך של ישראל - תרתי משמע. הסנטר הענק שמתנשא לגובה 2.20 מטר מיועד להיות שחקן הפנים הבכיר של אורן אהרוני, בסגל שמרבית האיכות בו מרוכזת בעמדות הגארדים - מנועם דוברת, דרך רועי פריצקי ורון ציפר.

למרות שלוי החמיץ חלקים מההכנה לטורניר בשל פציעה, בזמן שהתאמן עם הנבחרת הוא נראה טוב מאוד. גם במשחק הכנה נגד הנבחרת הבוגרת שנערך לפני שלושה שבועות, בטרם הנבחרת של גיא גודס הפסידה לפולין וניצחה את אסטוניה, לוי הציג יכולות משופרות ומבטיחות.

בסרטון שפרסם היום איגוד הכדורסל, רוכזו המהלכים של לוי במשחק. הוא סיים אותו עם דאבל-דאבל מרשים של 16 נקודות ו-12 ריבאונדים, והקשה על הגבוהים המנוסים והבשלים יותר ממנו כמו רומן סורקין ועידן זלמנסון.

כעת מצפים ממנו לכל הפחות לאותה יכולת במונטנגרו. גם אם זה לא יסתיים עם זכייה שלישית ברציפות של נבחרת העתודה באליפות אירופה, אולי זה יסתיים עם מועמד אמיתי לאייש שנים ארוכות את העמדה הכי בעייתית בכדורסל הישראלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully