וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מילאן ניצחה 1:2 את קלן, 1:1 בין טוטנהאם לסביליה

קיין וראקיטיץ' קבעו שוויון בין הספרס לאנדלוסים בדרום קוריאה. צמד של ז'ירו הכניע את הגרמנים. תיקו לאינטר נגד מונאקו, ניצחון לרומא

תקציר: פ.צ. קלן - מילאן 2:1/ספורט1

אחרי שהביסה 3:6 את כוכבי הליגה הדרום קוריאנית ביום רביעי, טוטנהאם ערכה היום (שבת) משחק ידידות נוסף במדינה האסיאתית, כאשר הפעם היריבה הייתה סביליה, שעבורה היה זה ניסוי כלים ראשון בקיץ הזה. הקבוצות נפרדו ב-1:1 אחרי שערים של הארי קיין ואיבן ראקיטיץ'. כידוע, הספרס יגיעו בקרוב לישראל ויקיימו משחק ראווה נפרד רומא בחיפה.

* במשחק נוסף, ר.ב. לייפציג ניצחה 1:3 את סאות'המפטון. אנחליניו (59), אמיל פורסברג (67) ואילאיש מוריבה (90) הבקיעו לגרמנים, אדם ארמסטרונג (65) השווה זמנית.

* עוד קבוצות אירופיות בכירות עלו לשחק בהמשך הערב: אלופת איטליה מילאן ניצחה 1:2 את פ.צ. קלן בזכות צמד של אוליבייה ז'ירו (16, 36). פלוריאן דיץ צימק עבור הגרמנים (86. בהמשך, אינטר נפרדה ממונאקו ב-2:2, לאחר שאלכסנדר גולובין (7) ו-וויסאם בן ידר (30) כבשו לצרפתים, ורוברטו גליארדיני (42) וכריסטיאן אסלאני (59) השוו. רומא ניצחה 0:2 את פורטימוננסה הפורטוגלית משערים של פיליפו טריפי (27) וניקולו זאניולו (71).

שחקני סביליה חוגגים שער של איבן ראקיטיץ'. רויטרס
ראקיטיץ' הבקיע לזכות סביליה/רויטרס

* פולהאם, שאמורה להיות קבוצתו הבאה של מנור סולומון, ניצחה 0:2 את ניס שלפי הדיווחים רצתה בעצמה להחתים את הישראלי. ניסקנס קבאנו (42") והארי ווילסון (84) כבשו ללונדונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully