וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עימות ראשון בין גאלטייה לאוהדי פ.ס.ז': "מבין אותם ומתנצל"

המאמן החדש, שמזוהה עם היריבה מארסיי, נשאל על האווירה באצטדיון הביתי וחטף מארגוני האולטראס. ההתנצלות לא איחרה להגיע

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 15.7/ספורט1

פריז סן ז'רמן עבדה קשה מאוד כדי להנחית הקיץ את כריסטוף גאלטייה. היא שילמה פיצויים בלמעלה מ-10 מיליון יורו למאוריסיו פוצ'טינו עבור התרת החוזה, שילמה גם לניס על שחרור המאמן שהיה תחת חוזה וכמובן שלדרישתו היא גם מבצעת שינויים בסגל.

רבים האמינו וסברו מלכתחילה שמדובר בשידוך שלא יצליח, גם כי גאלטייה מזוהה מאוד עם מארסיי, היריבה המושבעת, וכנראה שזו גם הסיבה לכך שפיצוץ ראשון כבר נרשם והוביל את גאלטייה לפרסם התנצלות פומבית בפני אוהדי פריז סן ז'רמן, כל זאת אחרי שבוע שהוא בתפקיד ומבלי שהקבוצה אפילו ערכה את משחקה הראשון בעונת 2022/23.

פארק דה פראנס, פריס, יורו 2016. GettyImages
האולטראס לא אהבו את דברי המאמן החדש וזכו להתנצלות/GettyImages

בשבוע שעבר התראיין גאלטייה וכשנשאל על אצטדיונה של הקבוצה, פארק דה פראנס, השיב כך: "זה אולי לא האצטדיון עם האווירה הכי טובה שיש בעולם, אבל הוא בוודאי אחד היחודיים והיה לי לעונג להגיע אליו ולצפות בו מקרוב, גם אם הוא ריק כרגע. זה אצטדיון מפואר ואני בטוח שעונה חדשה תביא גם לאווירה חזקה וטובה יותר".

מי שכלל לא אהבו את דברי גאלטייה הם ארגוני האולטראס של פריז סן ז'רמן, שהעומד בראשם הבהיר: "כשהוא אומר שהאווירה בפארק דה פראנס היא לא הכי טובה אפילו בצרפת, הוא מבין את המשמעות של זה. הוא היה יכול להימנע מלומר את זה. אנחנו ננסה לגרום לו לשנות את דעתו, אבל חבל שהוא הרס עם המשפט הזה מיד כשהגיע לכאן. זה היה מיותר ופוגע".

גאלטייה הבין במהרה את הטעות ומצא את עצמו מתנצל בפני האוהדים בריאיון שהעניק לעיתון "לאקיפ": "אני מבין את האוהדים, התבטאתי בצורה לא טובה. אין מועדונים גדולים בלי אוהדים גדולים ולא נוכל לזכות בתארים בלי האוהדים. אני יודע שהאוהדים של פריז סן ז'רמן דוחפים מאוד את הקבוצה ואני מחכה להגיע לאצטדיון שבו אפילו לא נוכל לשמוע את עצמנו מדברים מרוב רעש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
כריסטוף גאלטייה, מאוריסיו פוצ'טינו. Xavier Laine, GettyImages
כיצד תהיה הבכורה שלו באצטדיון בפריז? גאלטייה מול פוצ'טינו/GettyImages, Xavier Laine

הבכורה הביתית של גאלטייה כמאמן החדש של פריז סן ז'רמן תהיה ב-13 באוגוסט, אז תארח את מונפלייה במחזור השני של העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully